انقلاب اسلامی مایه خیر و برکت ملت ایران بود

ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802756

فرمانده سپاه شهرستان لند گفت: انقلاب اسلامی امروز نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی واقعا مایه خیر و برکت ملت ایران است.

به گزارش راه دانا به نقل از زاگرس صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته گفت: انقلاب اسلامی ایران شاید متفاوت ترین انقلاب تاریخ باشد. همه انقلاب‌ها «که به این دلیل شکل گرفت که خمیر آن مبتنی بر اندیشه‌های دینی و اسلامی است.

سرهنگ روح الله ویسی افزود: رهبری و توجه امام خمینی (ره) به مبانی و اندیشه های دینی و حمایت مردم شریف ایران برای رهایی از قید و بندهای ظالمانه رژیم ستم شاهی زمینه ساز انقلاب انقلابی در ایران شد.

وی افزود: در اوایل انقلاب اسلامی، دشمنان با طرح ترور شخصیت های شاخص انقلاب سعی در تغییر مسیر انقلاب داشتند، اما تدبیر، هدایت و روشنگری امام خمینی (ره) انقلاب پولادین انقلاب اسلامی را بر هم زد. و سپس با تحمیل جنگی نابرابر بر ملت ایران خواستند انقلاب اسلامی را برای همیشه از مسیر خود باز دارند، اما مقاومت و ایثار و دفاع از خود ملت مانع از این حمله نابرابر شد.

وی همچنین تاکید کرد: با رحلت امام خمینی (ره) دشمنان بر این باورند که کار انقلاب اسلامی تمام شده است، اما در کمتر از یک روز با انتخاب ولی فقیه و حکومت بی نظیر ایشان در سه دهه گذشته، نه تنها مسیر انقلاب تکان می‌خورد، بلکه کمال و پویایی انقلاب و حتی صدور آن به کشورهای آزادی‌خواه جهان را برمی‌انگیزد.

فرمانده سپاه لنده گفت: حاکمیت جهادی و توجه به مردم و خدمت صادقانه در طول چهار دهه انقلاب اسلامی، انقلاب ما را انقلابی مردمی کرده و روز به روز متعالی می شود.

ویسی خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش های دشمنان در چهار دهه گذشته، امروز شاهد تلاش شبانه روزی دشمنان برای زیر و رو کردن خدمات نظام در فضای مجازی هستیم که نیازمند روشنگری همه اقشار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید