حمایت و گسترش عدالت یکی از آثار مثبت انقلاب اسلامی است/ ایران پس از انقلاب به میدان رقابت برای خدمت و انجام امور خیر تبدیل شده است.


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811181

حجت الاسلام فرزانه توفیق نظام را در کمک به تحقق عدالت و گسترش عدالت از دیگر آثار مثبت انقلاب اسلامی دانست و گفت: کار خیر مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام محمد باکر فرزانه امام جمعه موقت مشهد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: انقلاب اسلامی برای ایران و مردم غزه، سوریه و غزه، اعمال و برکات زیادی به همراه داشت. عراق پاسخ داد و در واقع ایران بود که طعم طرح رهایی از سلطه استکبار را درک کرد.

وی ادامه داد: به گفته فیصل القاسم، تحلیلگر ارشد سابق جاز، چهار رئیس جمهور آمریکا از جمله بوش اول و دوم، اوباما و ترامپ همگی ایران را تهدید کردند و افغانستان، عراق و سوریه به رهبری سه رهبر ایران را تهدید کردند. اولین جمهوری به ایران واگذار شد.

امام جمعه موقت مشهد گفت: دونالد ترامپ سرنوشتی است که انسانی نیست. او می‌خواست اسلام را از بین ببرد و با تحریم‌های حداکثری تلاش کرد ایران را تحت فشار بگذارد، اما به وضوح می‌بینیم که خودشان اعتراف کردند که طرح تحریم ایران شکست خورده است.»

فرزانه موفقیت نظام را در کمک به تحقق عدالت و گسترش عدالت از دیگر آثار مثبت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: اینکه در این مهم کوتاهی کرده ایم بحث دیگری است اما مهم این است که فضا امن شده است.”

وی افزود: حرکت به سمت جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای قیام حضرت مهدی (عج)، ورود ولایت و امام به زندگی مردم و پذیرش امام راحل و اجرای تصمیمات ایشان است. از دیگر برکات انقلاب و نظام اسلامی.

امام جمعه موقت مشهد بیان کرد: علاوه بر این، شروع انقلاب در ایران باعث شده تا مکتب تشیع به عنوان یک نظام حکومتی مطرح شود و این به معنای تبدیل شدن نظام جمهوری اسلامی ایران به سبک زندگی مردم است. شیوه زندگی مردم

فرزانه افزود: بعد از برکات انقلاب در ایران می بینیم که ایران به میدان رقابت برای خدمت و انجام کارهای خیر تبدیل شده و در این بین به مستضعفین توجه شده است. در این حوزه عده ای از جمله شهید سردار سلیمانی حضور خوبی داشتند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

وی خطاب به مسئولان و مدیران گفت: در این میدان رقابت، هر چه سخت است و مانع خدمت و حرکت شما می شود را کنار بگذارید و از خود دوری کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید