رویکرد ایالات متحده و غرب همواره نسبت به مردم در سراسر جهان نژادپرستانه بوده است

به گزارش راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطیبان نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادت سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مشکلات مختلف شهر و کشور پرداختند.


امام جمعه یزد: رویکرد آمریکا و غرب همواره نسبت به مردم دنیا نژادپرستانه بوده است

آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ماه شعبان در پیشگاه خداوند دارای فضیلت های فراوانی است و در داستان هایی که باید به آن توجه کنیم ثواب و ارزش بسیار بالایی دارد. “

وی افزود: در گذشته توجه به روزه داری در این ماه اهمیت ویژه ای برای روزه داری داشت، اما اکنون این موضوع رنگ باخته است و نیاز به افزایش دارد.

امام جمعه یزد در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها خود را در دنیای نژاد برتر می دانند و تلاش زیادی کرده اند تا دیگر انسان ها به ویژه در کشورهای اسلامی هرگز فرصتی برای پیشرفت و رشد نداشته باشند.

ناصری خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها به خوبی می دانند که اگر مسلمانان بزرگ شوند اجازه غارت بیشتر را نخواهند داشت و همین امر باعث شده تا جنایات زیادی در کشورهای اسلامی مرتکب شوند.

وی گفت: در جنگ روسیه و اوکراین، اروپایی ها دائماً اشک تمساح می ریزند تا اینکه به جنایات زیادی که در یمن، فلسطین، سوریه و افغانستان انجام شده و صدها هزار کشته و حتی خودشان پاسخ می دهند. کشتار. .

ناصر تاکید کرد: رویکرد اروپایی ها و آمریکایی ها همیشه نسبت به مردم دنیا نژادپرستانه بوده است و هنوز هم این رویکرد را دارند که نمونه آن را در جنگ اوکراین و روسیه می بینیم.

وی افزود: همه باید بدانیم که آمریکایی ها و اروپایی ها هرگز به دوستی و عشق به مردم ایران نگاه نکرده اند و همیشه تنها به دنبال رسیدن به منافع خود و استقرار سلطه بر مردم ایران هستند.


امام جمعه ابرکوه: اقتدار امروز ایران در جهان مرهون خون پاک شهداست

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابروخ در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همواره و در هر حال باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و باید بدانیم که شهدا، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای شهدا احترام خاصی قائل هستند. جامعه.”

وی افزود: تمام اقتدار و قدرت امروز ایران اسلامی در جهان مدیون خون پاک شهداست.

امام جمعه ابرکوه گفت: علم و فناوری، تفکر و آزادی اندیشه، امنیت و دفاع ملی، اقتصاد و معیشت و رفاه عمومی از ارکان مهم نظام است که رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری بر این موضوع تاکید کردند.

حسینی گفت: این موارد ترکیبی از عوامل و سلاح های قدرت ملی است که عمق راهبردی ایجاد می کند و نباید عوامل اقتدار ملی را نادیده گرفت و آنها را نادیده گرفت.

وی گفت: هفته گذشته نیروی هوافضای سپاه سفینه نور 2 را برای سنجش ماموریت و جمع آوری اطلاعات به فضا پرتاب کرد. این ماهواره را می توان در مقیاس بزرگ و با دید وسیع از فاصله 500 کیلومتری از بلایای طبیعی مانند سیل استفاده کرد.» و زلزله را تماشا کنید.


جمعه از بخش مرکزی یزد دارم: باید توضیح دشمن را در میدان جهاد ناامید کنیم

آیت الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه مرکز یزد در خطبه های این هفته خود با اشاره به روز شهدا گفت: در زندگی شهدا سه اصل اساسی وجود دارد که سلامت مادی و معنوی در زندگی، توجه به هدف و تلاش برای رسیدن به این سعادت «و این استثمار زندگی و سرمایه زندگی است.

وی افزود: شهدا دیگر فکر نمی کردند خسته هستند یا باید چندین ساعت کار کنند و چند سال دارند.

امام جمعه مرکز یزد با اشاره به در پیش بودن روز جوان گفت: باید عوامل موفقیت جوانان را به جامعه یادآوری کنیم، ایمان و باورهای صحیح را تبیین کنیم و در راستای ترویج فرهنگ تلاش با تنوع و هدفمندی منسجم گام برداریم. برنامه ها. “

مدرسی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم گفتمان انقلاب اسلامی حاکم شود باید برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: اگر می خواهیم آموزه های دینی ما عملیاتی و برگرفته از وضعیت کتاب و گفتار باشد، باید مشکلات را از ابعاد مختلف و روشن تبیین کنیم و زمینه را برای اعمال الگوهای عملیاتی فراهم کنیم.

مدرسی تاکید کرد: مردم ما باید به عنوان ارکان اصلی انقلاب روی صحنه باشند و به جهاد تبیین بپردازند و اگر بخواهیم مشکلات امروز جامعه خود را حل کنیم و در جامعه ایمان و امید به آینده داشته باشیم این است. توجه به جهاد تبیین بسیار مهم است.»

وی افزود: اگر بخواهیم دشمن را ناامید کنیم می توان در عرصه جهاد تبیین کرد و این عرصه ویژگی های خاص خود را دارد. اهمیت ایمن سازی و اقدام در این زمینه را درک کنید.


امام جمعه بهاباد: منتظران امام زمان (عج) با عمل تزکیه و تمدن، زمینه ظهور این امام را فراهم می کنند.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه شعبان و ولادت حضرت بقیة الله الاعظم (عج) گفت: کسانی که هستند. در انتظار حضرت مهدی (عج) باید آمادگی خود را برای ظهور و اعیادش نشان دهد و روزها را با شکوه تر از نوروز می کند.

وی افزود: منتظران منجی عالم بشریت امام زمان(عج) با عمل تزکیه و تمدن سازی زمینه ظهور این امام را فراهم می کنند.

امام جمعه بهاباد گفت: حضرت مهدی (عج) پایه گذار تمدن جهانی اسلام، حاکم معنویت و برقراری عدالت و ریشه کن کننده ظلم و فساد است.

ابراهیمی بشکانی خاطرنشان کرد: نیمه شعبان مناسبت بزرگی است زیرا میلاد منجی مردم مظلوم از زیر بار ظلم و جنایت و استقرار توحید در سراسر زمین یعنی امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید