لزوم معرفی الگوهای عفاف و حجاب در بین جوانان با تدبیر و بصیرت/ اقدامات دیپلماسی منطقه ای دولت سیزدهم در کانون شکل گیری نظم نوین منطقه ای است.


ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884787

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعات مرتبط با مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعات مرتبط با مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.




لزوم معرفی الگوهای عفاف و حجاب به جوانان/نماز جمعه به تارنمای عظیم تبدیل شده است

به گزارش مرصاد نیوز، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: حکومت انسان تنها در سایه تقوای الهی محقق می شود و بر این اساس جوانان باید رعایت تقوای الهی را مبنای رفتار خود قرار دهند. در زندگی.

وی با تاکید بر اینکه تقوای الهی امری اجتناب ناپذیر و موجب سعادت انسان می شود، به نقش لاینفک خانواده در جامعه اشاره کرد و افزود: خانواده باید مورد احترام قرار گیرد و البته همه باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین جوانان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اولین فایده پایبندی به عفاف و حجاب و تلاش در تقویت آن به خانواده برمی گردد.

آیت الله علما با اشاره به تقویم هفته آینده گفت: با توجه به سالروز حمایت از بازنشستگان، لازم است دولت فکری برای این قشر باشد.

وی افزود: همه اعم از مسئولان شورای فرهنگی کشور، نمایندگان شورای اسلامی و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و همچنین دولتمردان باید به فکر عفاف و حجاب باشند و در این زمینه آشنا شوند. با الگوهای اسلامی با درایت و بصیرت دختران و زنان.

امام جمعه کرمانشاه همچنین در تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با پوتین مبنی بر اینکه موضوع مهم در مسئله سوریه، اشغال مناطق حاصلخیز و نفت خیز شرق فرات توسط آمریکایی هاست که باید با اخراج آنها حل شود. از آن منطقه

آیت الله علما با اشاره به 14 مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: به فرموده رهبر انقلاب، کرمانشاه نقطه شروع و پایان جنگ تحمیلی بود.

وی با اشاره به تاثیر و نقش نماز جمعه در حوادث کشور افزود: امروز در سراسر کشور شاهد تبدیل نماز جمعه به شبکه ای عظیم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز به 15 مرداد به عنوان سالروز تاسیس سازمان فنی و حرفه ای اشاره کرد و آن را یک ضرورت ضروری در کشور دانست.




اقدامات دیپلماسی منطقه ای دولت سیزدهم زمینه را برای شکل گیری نظم نوین منطقه ای فراهم کرد

به گزارش بازی دراز ، حجت الاسلام فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به واقعه مبخله اظهار داشت: مبخله یکی از مهم ترین وقایع تاریخ اسلام و یکی از اعیاد است. از شیعیان ما و از افتخارات و دلائل ماست.

وی افزود: روز بیست و چهارم ذی الحجه و نزول آیه مباهله بزرگترین سند و فضیلت در تاریخ تشیع بوده و این روز در زبان بزرگان ما به غدیر دوم معروف است و در این روز پیامبر اسلام (ص) اهل بیت خود را که عصاره ادیان الهی هستند نامید. ، با جبهه باطل روبرو می شوند.

حجت الاسلام فاطمی نسب تشخیص داد: مبلا نشانه صدق پیامبر (ص) و ظهور حقانیت اسلام است و آیه ای با مقام اهل بیت (علیهم السلام) و دلیل ولایت محسوب می شود. از امیرالمومنین (علیه السلام).

خطیب جمعه این شهر سرپل ذهاب با اشاره به 14 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران گفت: اولین نماز رسمی سیاسی جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی در سال 58 اقامه شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب افزود: ائمه جمعه کارگزاران معنوی و فرهنگی انقلاب در سراسر کشور هستند و فرماندهان قرارگاه های فرهنگی با وظایف اصلی تبیین، میراث انبیا هستند. از جمله در امر تبیین که امروز وظیفه مهم و سنگین تبیین را بر عهده دارند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه به اقدامات منطقه ای دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: پایتخت کشور این روزها به قطب دیپلماسی منطقه ای تبدیل شده است و کارشناسان معتقدند این رایزنی ها زمینه ساز تشکیل نظم نوین منطقه ای و دستاوردهای اقتصادی برای کشور و منطقه خوب خواهد بود.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: اگرچه سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به تهران با هدف اصلی برگزاری اجلاس آستانه که تضمین کننده صلح و ثبات در سوریه است، انجام شد، اما مذاکرات سیاسی و اقتصادی در این زمینه انجام شد. بین رؤسای جمهور سه کشور بر عزم همه کشورها برای گسترش همکاری ها استوار است، دو طرف وجود داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی سفر پوتین و اردوغان به تهران، افزود: امضای قرارداد 40 میلیارد دلاری روسیه و ایران برای توسعه میادین نفت و گاز، تمدید صادرات گاز ایران به ترکیه برای 25 سال دیگر و عزم راسخ افزایش حجم روابط تجاری دو کشور به 30 میلیارد دلار از دستاوردهای سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به این کشور بود.

سخنگوی روز جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان سرپل ذهاب گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم استقبال و سخنرانی رئیس جمهور شایسته بهترین تقدیر است، همچنین مسئولان شهرستان که برنامه ریزی مناسبی برای همه داشتند. آمادگی برای این برنامه ارائه شده است، من آن را قدردانی می کنم.

وی در پایان با ارزیابی عملکرد فرج در کشور افزود: پلیس برای برخورد با مفاسد اخلاقی و هنجارشکنان و مروجین برهنگی و بدحجابی و فساد در جامعه اقدامات ارزنده ای انجام داده است که ضمن قدردانی از پلیس به حمایت قاطع ما این اقدامات را اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید