صداقت دولت مردم و اعتماد پویا به دولت / اصلی ترین اقدامات اعتمادساز قابل تحسین است

ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784952

محمود الهی نیا گفت: آنچه امروز جامعه را پویا و اعتماد عمومی را به دولت مردمی آیت الله رئیسی کرده است بحث صداقت و حضور در بین مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدمحمود الهی نیا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، با بیان اینکه دولت سیزدهم علیرغم مشکلاتی که از گذشته باقی مانده است، توانسته اقدامات ارزنده ای را در این زمینه انجام دهد، گفت: این منطقه برای مدت کوتاهی مسلم است که تلاش‌های چند ماهه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی نشان از عزم ایشان برای جبران مشکلات هشت سال اخیر دارد. اگرچه این کار دشواری است، اما دولت جدید اقداماتی را برای اعتمادسازی انجام داده است.

وی افزود: حضور در بین مردم و شنیده شدن صدای مردم بدون واسطه در شهرها و روستاها نشان دهنده تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی و در عین حال استفاده از افراد متخصص و توانمند فارغ از مسائل سیاسی است. دیدگاه‌ها در دولت گواه روشنی است.» از مسائل سیاسی فارغ بمانند و فقط برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

امام موقت لنده روز جمعه گفت: تلاش دیپلماتیک دولت برای برقراری ارتباط با همه کشورهای جهان و اعزام سفیران به کشورهای مختلف برای برقراری ارتباط با ایران به خودی خود مصداق عینی تعامل با جهان است که نشان از موضع دیپلماتیک ایران دارد. دولت جدید تلاش بدون دادن امتیاز در قالب برجام یا بدون برجام.

وی همچنین تاکید کرد: حضور چندین نفر در مناطق آسیب دیده و دیدار چهره به چهره با افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر نشان از عمق مردم این دولت است که با رفتار مردم در تضاد کامل است. دولت قبلی.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: آنچه امروز جرقه پویایی و اعتماد عمومی مردم را به دولت مردمی آیت الله رئیسی زده است بحث صداقت و حضور در بین مردم است.

الهی نیا گفت: اقداماتی که تاکنون از سوی دولت آیت الله رئیسی در جامعه انجام شده بی شک قابل اعتماد و تحسین است.

وی افزود: از سوی دیگر انتشار بخشی از پول های بلوکه شده ایران بدون در نظر گرفتن برجام و حتی پایبندی به برجام بدون هیچ فشاری و تنها با تلاش دیپلماتیک نشان از اعتمادسازی در عرصه بین المللی بدون چراغ سبز برای آمریکایی ها دارد. .

امام جمعه موقت شهرستان لنده افزود: به طور حتم روند حل مشکلات تا مدتی بر کشور حاکم خواهد شد تا اینکه تمامی عوامل تاثیرگذار در دولت قبل تغییر کند. وضعیت همین است اما مدیریت شرایط فعلی یکی از خواسته های مردم است که دولت باید به این امر توجه کافی و لازم داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید