واکنش کلینزمن به پاسخ تند کی روش: تمام حرف من این بود که ایرانی ها با حالات عاطفی سر و کار دارند که از جهاتی قابل تحسین است.

واکنش کلینزمن به پاسخ تند کی روش: تمام حرف من این بود که ایرانی ها با حالات عاطفی سر و کار دارند که از جهاتی قابل تحسین است.

مهاجم سابق تیم ملی آلمان در پی واکنش تند کارلوس کی روش به اظهاراتش در برنامه بازی روز، حالا اعلام کرده است که برای پایان دادن به این موضوع با سرمربی ایران تماس خواهد گرفت.

یورگن کلینزمن مهاجم سابق تیم ملی آلمان که از عملکرد شاگردان کی روش به عنوان مفسر برنامه مسابقه روز انتقاد کرده بود، شب گذشته با حمله شدید سرمربی تیم ملی ایران مواجه شد. اتفاقی که کلینزمن را بر آن داشت تا به این سوال واکنش نشان دهد.

حالا بی‌بی‌سی که نظرات کلینزمن در این کانال پخش شد، دوباره با او صحبت کرده است تا نظر او را درباره واکنش کی‌روش جویا شود.

کلینزمن به این شبکه گفت: «فکر می‌کنم سخنان من اشتباه تعبیر شده است. من واقعاً سعی می کنم با کیروش تماس بگیرم و همه چیز را حل کنم. هرگز قصد من این نبود که از کارلوس یا نیمکت ایران انتقاد کنم. حتی برخی فکر می‌کردند که من از داور انتقاد می‌کنم، زیرا او کاری در مورد رفتار آنها روی نیمکت انجام نداد.

وی در تشریح صحبت‌هایش افزود: تنها چیزی که می‌گویم این است که آنها با شرایط برخورد عاطفی دارند که در واقع از جهاتی قابل تحسین است. تمام نیمکت آنها در تمام طول بازی همراه تیم در زمین بود. آنها بالا و پایین می پریدند و کارلوس مربی بسیار احساساتی است. او مدام در کنار زمین است و سعی می کند به بازیکنانش انرژی بدهد و آنها را راهنمایی کند.

واکنش ابن پس از آن بود که کارلوس کی روش در پیامی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد، از کلینزمن خواست از پست خود در فیفا کناره گیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید