انگیزه و تحرک رئیس جمهور برای خدمت به مردم قابل تحسین است

ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783555

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس با بیان اینکه انگیزه و تحرک آقای رئیسی برای خدمت به مردم قابل تحسین است، گفت: آقای رئیسی به شرطی که تحرک و انگیزه خدمت به مردم را داشته باشد با انتقال آن به مردم. تحرک و انگیزه برای خدمت به وزرا فراهم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نودمین روز دولت سیزدهم گفت: آیا.

وی افزود: علاوه بر این آقای رئیسی انگیزه و تحرک خود را به وزرای کابینه منتقل خواهد کرد تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه کند.

نماینده مسیحیان ارامنه شمال ایران در مجلس گفت: هفته گذشته شاهد بودیم که آقای رئیسی برای پیگیری مشکلات زلزله زدگان به اندیکا رفت و این بازدیدها باعث می شود رئیس جمهور گزارش های دستگاه های مربوطه را برای خدمت به مردم ببیند. و مشکلات را با واقعیت تصمیم گیری کند. «تا چه حد پاسخ می دهد و اگر پاسخ نمی دهد، دستور فوری برای حل مشکلات مردم صادر کنید و ادامه دهید.

شاوردیان خاطرنشان کرد: در موردی دیگر در بحث مشکل در سامانه سوخت، شاهد این بودیم که اولاً مردم در ساعات اول موفق به شارژ سریع شدند و ثانیاً با راه اندازی سامانه سهمیه بندی سوخت، شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت ها به گوش رسید. قیمت ها و بدخواهان کشور و نظام نتوانستند به اهداف خود برسند که مهم ترین آن ایجاد آشفتگی در جامعه چه با هک کردن سیستم سهمیه بندی سوخت و چه با شایعه افزایش قیمت بنزین بود.

وی افزود: دیدیم که خود آقای رئیسی مستقیماً به یکی از پمپ بنزین ها رفت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت سوخت رسانی به مردم و این حضور در محل آقای رئیسی برای ردیابی مشکلات قابل ستایش هستند.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید