شهید مهدی مکرمی انگیزه زیادی برای خدمت در ارتش و خدمت به مردم داشت

زمان: 20:15
تاریخ انتشار: 1400/07/27
کد خبر: 1777571

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه روحانی استان مرکزی:

حجت السلام عبدی گفت: شهید عزیز مهدی مکرمی ، او انگیزه زیادی برای خدمت در استان و خدمت به مردم داشت و این درس بزرگی است که اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم ، باید انگیزه داشته باشیم. برای دستیابی به اهداف و آرمانهای خود. انقلاب اسلامی برای ایفای نقش در زمینه ها و عرصه های مختلف.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام ماشالا عبدی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان مرکزی امشب در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مهدی مکرمی در گلزار مقدس شهدای خمینی اظهار داشت: مردم آنها و شأن این دو کلمه تا چه زمانی نمی دانند. درجه و بنابراین ما همیشه باید مقام و منزلت والای شهدا را بخواهیم.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی بزرگترین خدمت را به ملت در عرصه های مختلف کرده اند و اولین درسی که از زندگی شهدا می توان گرفت خدمت صادقانه به مردم است و شهدا در میدان جنگ حماسه آفریدند. ما باید در ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش نقش داشته باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پاسدار روحانی استان مرکزی گفت: یکی دیگر از درس های زندگی شهدا تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ، زیرا جامعه ای که در آن ایثار ، خود فداکاری و شهادت زنده است به دشمنان خیانت نمی شود. “او راه کمال و خوشبختی را دنبال خواهد کرد.

وی گفت: شهدا مایه رفاه و تقویت جامعه شده اند و در همه زمانها ملت را به سمت آرمانها و ارزشهای اسلامی سوق می دهند و به زندگی شهید عزیز از دو جهت می توان نگاه کرد ، جهت اول زندگی او با برکت آنها ، که با خدمت به اسلام مایه رحمت مردم و در جهتی دیگر با شهادتشان بودند که فضای معنوی را در جامعه زنده کرد.

عبدی تأکید کرد: شهید عزیز مهدی مکرمی ، او انگیزه زیادی برای خدمت در روستا و خدمت به مردم داشت و این درس بزرگی است که اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید برای رسیدن به اهداف انگیزه داشته باشیم. و آرمان های انقلاب اسلامی. بازی در زمینه ها و میادین مختلف.

وی گفت: شهید “مهدی مکرمی” از شهدای والامکامی است که در آستانه میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) اسلام ، راه پیامبر (ص) و راه من حسین (ع) ، قدرت ، هیبت ، شجاعت ، ولایتمداری در راه شهید شدن دارم ، و بصیرت شهید مهدی مکرمی ستودنی و ستودنی است.

رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: ، یاران این شهید در سپاه پاسداران و دیگر نیروها قطعاً مورد استقبال قرار گرفتند و مطمئناً مورد استقبال قرار گرفتند. آنها مسلح ، راه شهید مهدی مکرمی را با عزم راسخ و ایمان قوی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید