تمرین با طارمی تاثیر زیادی در پیشرفت من خواهد داشت/ منتظرم تا بازی های مهدی را از نزدیک ببینم

ساعت: 08:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804119

اکنون در تیم باشگاهی خود بیشتر تلاش می کنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تمرین و بازی با مهدی طارمی کمک زیادی به من می کند و از دیدن بازی های او در تیم ملی بسیار خوشحالم.

شهاب زهدی، مهاجم تیم ملی زوریا لوگانسک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آژانس دانا وی در خصوص صعود تیم ملی ایران در جام جهانی قطر گفت: شرایط در تیم ملی بسیار خوب بود و بچه ها واقعا زحمت کشیدند. مقابل تیم ملی عراق نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و توانستیم با اقتدار به جام جهانی 2022 صعود کنیم.

وی افزود: از حضور در لیست تیم ملی بسیار خوشحالم زیرا اولین دعوتم به تیم ملی همزمان با صعودم به قطر بود. این قطعا در طول فصل باشگاهی کمک زیادی به من خواهد کرد.

زاهدی درباره ترافیک خط حمله تیم ملی گفت: زمانی که اینجا بودم و تجربه تیم ملی را در راه جام جهانی کسب کردم، اتفاق بزرگی برای من بود. زندگی ادامه دارد؛ من در تیم باشگاهی ام بیشتر تلاش می کنم تا در زمین به تیم ملی کمک کنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره درخشش مهدی طارمی گفت: مهدی همیشه توانایی های خود را در زمین نشان داده و از اینکه بازی های او در تیم ملی را از نزدیک می بینم بسیار خوشحالم. تمرین و بازی با طارمی کمک زیادی به رشد و پیشرفت من می کند و این تاثیر بسیار خوبی در عملکرد من در تیم ملی و زوریا لوگانسک خواهد داشت.

وی در پایان گفت: دوست ندارم درباره پیشنهادهایم با رسانه ها صحبت کنم، اما پیشنهادهای خوبی وجود دارد. فعلا تمام تمرکزم روی تیم ملی و کمک به تیم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید