تیم ملی والیبال ایران رشد و پیشرفت خوبی داشته است/با تیم های زیادی در دنیا با انرژی بازی کرده ایم.


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881928

کاپیتان و دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر بازی اول تیم ایران مقابل چین را با بازی مقابل اسلوونی مقایسه کنیم، متوجه می شویم که بازیکنان تیم ایران واقعا در حال پیشرفت و رشد هستند.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ میلاد عبادی پور، کاپیتان و دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان درباره برد شب گذشته مقابل اسلوونی گفت: بازی سختی داشتیم و البته بازی بسیار مهمی بود چرا که نقش مهمی در صعود به مرحله بعد داشت. هر دو تیم در این مسابقه سعی کردند با انگیزه بالا بازی کنند و در ست اول هر دو تیم والیبال را در سطح بالایی ارائه کردند.

وی در ادامه گفت: تیم ایران در ست اول به خوبی سرویس های بسیار قوی تیم اسلوونی را کنترل کرد. در بخش سرویس هم خوب کار کردیم اما در عین حال فکر می کنم سه موقعیت برای برگشت توپ را از دست دادیم اما از توپ های اول به خوبی استفاده کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برد مهمی مقابل اسلوونی به دست آوردیم و باید این پیروزی را به همه بازیکنان، کادر فنی و مردم ایران تبریک بگویم، اگر بخواهیم در مرحله بعد ادامه دهیم بازی با صربستان هم برای ما مهم است، هرچند برد مقابل اسلوونی اهمیت بیشتری داشت زیرا دو تیم تقریباً در جدول یکسان بودند.

آبادی پور درباره انگیزه خود برای پیروزی به خصوص در ست سوم دیدار مقابل اسلوونی گفت: خیلی خوشحالم که با انگیزه کامل بازی کردم. اعمال من بی احترامی به کسی نبود، فقط احساسات بود. در بازی با لهستان بازیکنان ایران هم این احساسات را داشتند و بارها مقابل تیم های زیادی در دنیا با انرژی بازی کردیم.

وی با بیان اینکه برای تیم اسلوونی احترام قائلم زیرا بازیکنان بزرگی دارند، تاکید کرد: همه آنها را می شناسم، واقعا تیم بزرگی هستند و می دانم که تیم اسلوونی در جام جهانی مردان کار سختی در پیش رو دارد زیرا این تیم هستند. میزبان ها

آبادی پور گفت: دیشب بازی بسیار خوبی مقابل اسلوونی داشتیم و این تیم باز هم نشان داد که چه بازیکنان خوبی دارد. اسلوونی می تواند به همه تیم های دنیا فشار بیاورد. افتخار می کنم که این شانس را داشتم که مقابل این تیم و بازیکنان فوق العاده اسلوونی بازی کنم.

کاپیتان تیم ملی در پایان با اشاره به عملکرد تیم ایران مقابل اسلوونی گفت: یک بار دیگر به بازیکنان ایران تبریک می گویم چون در حال رشد هستند و اگر بخواهیم بازی اول مقابل چین را با بازی با اسلوونی مقایسه کنیم، بازیکنان نشان دادند که واقعا در حال رشد هستند برخی از بازیکنان ایرانی جوان و کم تجربه هستند و برای اولین بار در لیگ ملت ها بازی کردن برایشان سخت است. به بازی با تیم والیبال ایران افتخار می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید