در تیم ملی فوتسال تغییرات زیادی ایجاد کرده ایم/ هدف اصلی ما آماده سازی برای جام ملت های آسیا است


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896436

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برای حضور در مسابقات اصلی یعنی جام ملت های فوتسال آسیا آماده می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار ایران و فنلاند در تورنمنت دوستانه 6 نفره تایلند گفت: خوشحالم که هم تیمی قدیمی ام را اینجا می بینم که در این مسابقات حضور دارد. مسابقات به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ویتنام.» ۱۵ روز است که آماده سازی را آغاز کرده ایم و برای شرکت در تورنمنت اصلی یعنی جام ملت های فوتسال آسیا آماده می شویم.

وی در ادامه گفت: هدف از حضور در این تورنمنت دوستانه این است که نقاط ضعف و قوت تیم را پیدا کنیم و بتوانیم در جام ملت های آسیا به آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم. از نظر تمامی تیم های فعلی تیم ما نسبت به مسابقات قبلی جام جهانی تغییرات زیادی در بازیکن داشت و با نسل جدید و بازیکنان جوان در این مسابقات حاضر شدیم. می دانیم که بازی با فنلاند یک بازی فیزیکی خواهد بود و همانطور که در ابتدا گفتم هدف ما از حضور در این مسابقات این است که تیم را برای جام ملت های آسیا بهتر آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: ویتنام با مربی و کادر فنی جدید یکی از حریفان سرسخت ما در مسابقات آسیایی است. با حضور در این تورنمنت می خواهیم به تیم اصلی برسیم و حضوری قدرتمند در جام ملت های فوتسال آسیا 2022 کویت داشته باشیم.

شمسایی: بازی فیزیکی مقابل فلاندر خواهیم داشت

دیدگاهتان را بنویسید