من همچنان منتظرم تا استقلال بازی خداحافظی را برگزار کند

من همچنان منتظرم تا استقلال بازی خداحافظی را برگزار کند

سیدعلی موسوی درباره جذب استقلال در بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: خیلی ها انتقاد می کنند که استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب نکرد، اما معتقدم تیم اصلی فصل قبل حفظ شده و نیاز به نقاط ضعف دارد. تقویت شود به همین دلیل این تیم برای مسابقات آسیایی جذب می شود.

وی افزود: فکر می کنم استقلال فصل گذشته گلی نداشت و گل های کمی زد و با آمدن بازیکنانی مثل شهبازاده، رضایی و بابایی در کنار مطهری، رمضانی و یاماگا باید دید در فصل جدید چه عملکردی دارند و مشکل گلزنی بازیکنان آبی پوش مشخص می شود یا خیر.»

موسوی همچنین به تساوی استقلال در لیگ برتر اشاره کرد و توضیح داد: به نظر من نباید تیم های رقیب در هفته اول با کدام تیم ها بازی کنند. سپاهان هیچ تفاوتی با سایر تیم ها ندارد، مهم برد و کسب 3 امتیاز بازی اول است. اگر استقلال در 4 یا 5 بازی اول خوب کار کند، می تواند شروع خوبی برای قهرمانی باشد زیرا 5 بازی اول بسیار موثر است.

پوشان مهاجم سابق آبی ها درباره جدایی وریا غفوری از استقلال گفت: در فوتبال ایران همیشه کنار گذاشتن بازیکنانی که بیشترین تاثیر را دارند همین بوده است من خودم از استقلال خداحافظی نکردم و همچنان منتظر باشگاه هستم. برای خداحافظی متاسفانه عشق به مبارز زنده همیشه وجود دارد و برخورد باشگاه استقلال با واریا جای تعجب نداشت اما از آنجایی که غفوری کاپیتان این تیم بود باید به او احترام می گذاشتند.

موسوی در پایان درباره حضور چند پیشکسوت تیم پاز در باشگاه استقلال گفت. من هم سه سال در تیم پاز بودم و از آن تیم به تیم ملی راه پیدا کردم. من هم دوست دارم در باشگاه استقلال کار کنم. شاید سردار آجورلو جانبازان با خلأ را بیشتر بداند و بیشتر از آنها استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید