انگیزه زیادی برای درخشش در دنیای تکواندو دارم


ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909025

کاپیتان تیم ملی بانوان گفت: مطمئنا بهترین های جهان در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت و امیدوارم در روز مسابقات بهترین های خود را به نمایش بگذارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان با تجربه فراوان و مدال های رنگارنگ قصد دارد در چهارمین تلاش خود در مسابقات جهانی بدرخشد. او اکنون به عنوان باتجربه ترین ملی پوش تکواندوی ایران شناخته می شود. قهرمان آسیا در سال 2022 قصد دارد در 31 سالگی با افتخار به مسابقات خود پایان دهد.

اکرم خدابنده در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی مکزیک گفت: تجربه حضور در این مسابقات را دارم و می دانم مسابقات جهانی چقدر اهمیت دارد. البته بهترین های جهان در این رویداد شرکت می کنند. ما انگیزه زیادی داریم و امیدوارم در روز مسابقه تمام تلاشم را بکنم تا هموطنانم را با موفقیت خوشحال کنم.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی راهی برای رسیدن به مسابقات المپیک است و هر تکواندوکاری که در مکزیک روی سکو می رود راه پاریس را هموار می کند. من به نوبه خود تمام تلاشم را می کنم تا پنجره افتخاراتم را با قهرمانی جهان تکمیل کنم.

خدابنده با اشاره به دلخراش ترین مدالی که در این سال ها کسب کرده است، گفت: در یازده سالی که در تیم ملی حضور دارم مدال های زیادی کسب کرده ام که مهمترین آن مدال طلای سال 2022 است. مسابقات آسیایی.نقره قهرمانی بازی های آسیایی، طلای ارتش های جهان و… همچنین یکی از مدال های خاطره انگیز من در آن سال ها مسابقات یونیورسیاد بود که پس از 20 سال با حضور برترین های جهان مقام اول را کسب کردم. با اینکه در بازی های آسیایی کره جنوبی قضاوت ناعادلانه ای داشتم اما نقره این مسابقات برایم ارزشمند است. همچنین کسب مدال طلای آسیا و عنوان ارزشمندترین بازیکن برای من بسیار دلچسب بود.

دیدگاهتان را بنویسید