دولت سیزدهم به دنبال منافع ملی و مصالح مردم بود / وظیفه دولت های قبلی تا سال 1405 ادامه داشت.


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838069

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با اشاره به اینکه بدهی های دولت های گذشته تا سال 1405 ادامه داشت، گفت: این دولت باید خلأهای اقتصادی ایجاد شده در مسیر خود را پر کند و معادنی را که در ساماندهی این شرایط گذاشته شده است خنثی کند. بسیار گران قیمت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: مشکل اصلی که در همه طرح ها و لوایح وجود دارد این است که بسیاری از افرادی که اطلاعاتی در این زمینه ندارند صحبت می کنند. از این رو از مردم و برخی کارمندان خواهش می کنم در مورد موضوعی که نمی دانند، مطالعه نکرده اند و از جوانب طرح اطلاعی ندارند، اظهار نظر نکنند.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در مورد مشکلی که اطلاعی از آن ندارند اظهار نظر می کنند و این موضوع عواقبی دارد که برای جامعه و کشور مشکل ساز خواهد بود، خاطرنشان کرد: روزنامه ها و رسانه های مخالف دولت چیزهایی می گویند که بر اساس واقعیت نیست. نمی دانند و وقتی نمی دانند چرا باید نظر بدهند؟

همه اقتصاددانان با گرایش هایی، تغییرات در عرصه اقتصادی را به نفع کشور می دانند

وی تاکید کرد: کارهای مهم زیادی در حوزه اقتصاد در حال انجام است و نتایج این کار مشخص است و اقتصاددانان با انواع گرایش ها می گویند این رویکرد به نفع کشور است.

خجت الاسلام والمسلمین سرافراز با تاکید بر اینکه هرگز ارز ممتاز را لغو نخواهیم کرد. بلکه در اینجا بحث هدف قرار دادن گروه های هدف است، گفت: به کالاهایی مانند آرد، نان، سویا، شکر و روغن یارانه دادیم و همه استفاده کردند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهایی در اطراف ما هستند که قیمت کالاهای اساسی در آن ها گران است؛ به طوری که در این میان گرانی قیمت کالاهای اساسی وجود دارد. مثلا وقتی قیمت آرد چهل هزار تن است و در کشورهای دیگر نهصد هزار تن است، انگیزه مردم برای قاچاق کالا حتی با بسته بندی بیشتر می شود.

وی گفت: شش تا هفت میلیون مهاجر افغان در کشور داریم و ایران ارزان ترین کشور برای آنهاست. البته می تواند برای ما عزیز باشد. اما برای مرزهای پردرآمد؛ کشور ما برای آنها ارزان است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی گفت: این طرح بسیار مهمی است که همه قوای سه گانه و دستگاه ها باید در این زمینه کمک کنند و مقام معظم رهبری نیز فرمودند دولت در حوزه اقتصادی کارهای مهمی انجام می دهد که یعنی همه ما باید به اهمیت این موضوع پی ببریم و کمک کنیم.

دولت باید اطلاع رسانی دقیق و شفاف و آگاهی عمومی را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در این زمینه اقداماتی انجام دهد؛ اطلاعات دقیق، شفافیت، آگاهی، زیرا مردم باید بدانند که این به نفع آنها و برای ثبات اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جهان گفت: جهان از جنگ جهانی دوم تا کنون با چنین بحران اقتصادی مواجه نشده است و پس از جنگ اوکراین و روسیه بسیاری از کشورها مرزهای خود را می بندند و قرنطینه و هوشیار هستند. گرسنگی.

با وجود بحران جهانی، ذخیره سازی کالاهای اساسی در کشور مطلوب است

حجت الاسلام و المسلمین جلالی ادامه داد: فکر نمی کردیم چنین بحرانی در منطقه رخ دهد و زیرساخت های اقتصادی خود را اصلاح کردیم و در این راستا توانستیم انبار کالاهای اساسی و قیمت کالاهای اساسی را مدیریت کنیم. کالا.”

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون دنیا در شوک به سر می برد و مغازه ها در حال خالی شدن هستند و با قیمت های تکان دهنده مواجه شده اند، گفت: در حال حاضر دنیا در شوک است. ما نقشه، سیب زمینی و غیره بوده ایم. بنابراین دولت باید اطلاعات دقیقی از کارهای انجام شده ارائه دهد و هر طرحی را که می خواهد در حوزه های محدود اجرا کند، قبلاً اجرا کند تا نقاط ضعف و کاستی آن شناسایی و مشکلات آن برطرف شود.

اجرای طرح کالابرگ به ثبات اقتصادی منجر خواهد شد

وی با اشاره به کارمزد ودیعه دیروز دولت برای این طرح گفت: تا چند ماه دیگر این هزینه بر روی کارت کالا که شامل نان، روغن، شکر، مرغ و … است واریز می شود و مردم می توانند خودشان خرید کنند. اقلام با قیمت ارزان که علاوه بر کمک به دهک های پایین جامعه موجب ثبات اقتصادی، جلوگیری از التهاب در کشور و آرامش می شود.

دولت سیزدهم به دنبال منافع ملی و منافع مردم است

حجت الاسلام و المسلمین جلالی تاکید کرد: آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم دغدغه مردم است؛ در حالی که دولت سیزدهم دغدغه مردم را دارد. این دولت، دولت دلسوز و متعهد به مردم است و به دنبال تحرکات نمایشی، تظاهرات و اقدامات پوپولیستی نیست. این دولت به دنبال منافع ملی و منافع مردم است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال رسیدن به ثبات اقتصادی هستیم و مردم ثمره این طرح را خواهند دید و ثبات و منافع اقتصاد را خواهیم دید.

عقب ماندگی ها و اشتباهات دولت های گذشته را باید در دولت سیزدهم جبران کرد

وی با بیان اینکه دولت های گذشته می خواستند در این زمینه اقدام کنند اما متاسفانه از فرماندهی خوب استفاده نکردند و با مشکلاتی مواجه شدند و جرات نکردند برای اجرای این طرح اقدام کنند، گفت: دولت های گذشته راه و مسیر را اشتباه رفتند که نباید می رفتند. و عقب ماندگی ها و اشتباهات دولت های گذشته در این دولت باید جبران شود.

ساماندهی حفره های اقتصادی دولت های گذشته بسیار پرهزینه است/ بدهی های دولت های قبلی تا سال 1405 ادامه داشت.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با اشاره به اینکه بدهی های دولت های گذشته تا سال 1405 بوده است، گفت: این دولت باید خلأهای اقتصادی ایجاد شده در مسیر خود را پر کند و مین هایی که در این مسیر گذاشته شده را خنثی کند. سازماندهی این شرایط بسیار گران است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه دولت های گذشته انجام داده اند; زیرا نیت این دولت خدمت و نیکوکاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید