دولت قبلی علاقه ای به پاسخگویی به مردم نداشت / سفرهای دولت جدید به کشور ضعف دولت مورد حمایت اصلاحات را نشان می دهد

زمان: 10:48
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777001

نماینده مردم زابل و ضحاک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد دلیل حمله به سفر استانی کنونی نزدیک به دولت قبل ، ترس از تاکید بر ضعف حامیان است.

“محمد سرگزی” نماینده مردم زابل و ضحاک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقش سفرهای استانی دولتی بازگرداندن اعتماد از دست رفته مردم بود و وی گفت: ادامه این سفرهای استانی بر اساس تصمیمات دولت مشکلات برخی از مردم را در استان های مختلف حل می کند.

وی با اشاره به اینکه دولت قبل اعتقادی به حضور در بین مردم و پاسخگویی به مردم نداشت ، تصریح کرد: عدم حضور در مردم باعث شده بود که دولت قبل از مشکلات هر استان اطلاعات کافی نداشته باشد.

سرگازی در ادامه خاطرنشان کرد: عدم تمایل دولت سابق برای گوش دادن به مشکلات مردم و ملاقات های رو در رو منجر به کاهش تنش ها شده است. مردم حذف نمی شوند ، اما همه بارها برای مردم ایجاد می شود.

نماینده مردم زابل و ضحاک در مجلس با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از ابتدای مسئولیت خود سفرهای روستایی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است ، تصریح کرد: بدون شک این حضور در صحنه می تواند دستاوردهای مطلوبی را برای مردم داشته باشد. “

وی در ادامه با اشاره به اینکه دلیل حملات فعلی ، نزدیک به دولت قبلی ، به سفرهای استانی این دولت ، ترس از برجسته سازی ضعف دولتی است که از آن حمایت می کند: این جریان در تلاش است تا مردم را متقاعد کند. که این سفرها راه چاره ای ندارد و امید مردم به دولت را کاهش می دهد.

سرگئی گفت: “یک دولت انقلابی و دغدغه مند باید مشکلات این حوزه را برطرف کند و دولت سیزدهم نیز همین برنامه را انجام داده است.” به

نماینده مردم زابل و ضحاک با اشاره به اینکه دولت باید در تصمیمات اتخاذ شده در سفرهای استانی کارآمد و متعهد باشد ، گفت: مردم امیدوارند حضور رئیس جمهور مشکلات آنها را حل کند و این امیدواری وجود دارد که دولت موثر و درگیر تصمیمات و وعده های داده شده در سفرهای حومه را برآورده می کند.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید