برخی مقررات مربوط به سفرهای کوله پشتی نیازمند اصلاح و بازنگری جدی است/ نیاز به ساماندهی سفرهای کوله پشتی در کرمانشاه


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834497

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا گفت: برخی از احکام مربوط به بسته‌بندی به تصویب مجلس رسیده است که نیاز به اصلاح و بازنگری جدی دارد و در صورت مطرح شدن مجدد در مجلس باید اقدامات لازم برای ساماندهی آنها انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: بخشی از محرومیت استان کرمانشاه ناشی از جنگ تحمیلی بخشی به بازسازی پس از جنگ و بخشی به تحریم و ناکارآمدی مدیران زمان است که ناشی از عقب ماندگی کلی است. صنعت و تولید.

وی افزود: یکی از دلایل افزایش مشکلات سفر کوله پشتی، وضعیت فعلی استان کرمانشاه است و همین موضوع باعث رونق بیشتر سفرهای کوله پشتی شده است، در حالی که اگر واحدهای صنعتی بیشتر می شد، این منطقه نیز متضرر می شد و افراد کمتری به عنوان کوله گرد. «آنها فعال بودند.

حجت‌الاسلام حسینی کیا گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر از نظر تولید و اشتغال با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم، باید ساماندهی بسته‌بندی مورد توجه جدی قرار گیرد تا جان این افراد به خطر نیفتد و کنترل‌های دقیقی اعمال شود.

وی در خصوص لزوم ساماندهی سفر کوله‌پشتی گفت: در بین کوله‌نشینانی که برای امرار معاش تلاش می‌کنند، ممکن است افراد بدحجابی باشند که بتوانند کالا و اسلحه خود را قاچاق کنند، بنابراین این موضوع نیز باید مورد توجه سازمان قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین باید تلاش کنیم اگر می خواهیم کیف را شغل تعریف کنیم، امنیت شغلی آینده خود را بررسی و نظارت سیستمی داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: برخی احکام مربوط به بسته بندی به تصویب مجلس رسیده است که نیاز به اصلاح و بازنگری جدی دارد و در صورت مطرح شدن مجدد در مجلس باید اقدامات لازم برای ساماندهی آنها انجام شود.

وی افزود: بخشی از بحث ساماندهی کوله پشتی به مسائل مدیریتی مربوط می شود و امیدواریم مدیران مربوطه نظارت جدی بر این موضوعات داشته باشند تا حاشیه ایجاد نشود و دچار حادثه نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید