دولت سیزدهم میراث دار طرح‌های نیمه تمام است

وی با بیان اینکه در دوره اول تصمیماتی در سطح استان فارس اتخاذ شد که ثمره آن را می‌بینیم، افزود: دولت سیزدهم میراث دار پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمامی است که باید تکمیل شوند.

اسماعیلی بیان کرد: سیاست جدیدی که اتخاذ شده این است که ما به دنبال اجرای طرح‌های جدید نباشیم و تصمیم گرفته شد طرح‌هایی که بالاتر از ۵۰ درصد پیشرفت داشته‌اند، مشخص شوند و سریع‌تر به پایان برسند.

وی افزود: در کنار این تصمیمات کلان، شهرستان‌های داریم که از محرومیت‌های تاریخی رنج می‌برند و باید برای آن‌ها برنامه‌های منسجم پایه‌گذاری شود.

اسماعیلی با اشاره به سابقه تمدنی استان فارس، گفت: فارس قطب فرهنگی و تمدنی ما است و افتخار می‌کنیم به مفاخری که در این استان وجود دارد و مهمترین مزیت این منطقه و شهرستان ممسنی منابع انسانی بسیار شاخص در حوزه‌های مختلف است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه مسائل و مشکلات شهرستان را شنیدم و همه آن‌ها را آقای فرماندار مکتوب کرده و دغدغه‌ها را احصا کردیم که بتوانیم با یک اولویت‌بندی مشکلات را برداریم.

اسماعیلی تصریح کرد: نمی‌توانم مدعی شوم که همه مشکلات شما را بلافاصله برطرف می‌کنیم. این دولت، دولت صادق الوعده است و سعی دولت این است که اعتماد مردم را حفظ کند و نگه دارند. ما با افتخار خودمان را خادم مردم و مجری فرامین رهبر انقلاب می‌دانیم. بنای ما رفع مشکلات است.

وی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم به مکاتبه اکتفا نمی‌کنیم بلکه پیگیر هستیم افزود: از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای ساخت مجموعه ورزشی قابل قبول استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید