صدور مجوز انتقال اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام یزد


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913097

خجت الاسلام حیدری سخنگوی شورای شهر یزد از موافقت با انتقال ردیف اعتباری به پروژه های عمرانی شهرداری برای تسریع و تکمیل پروژه های مورد نظر و نیمه تمام شهر یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ناصر حیدری در گفتگو با یزدرسا از صدور مجوز واگذاری بودجه شهرداری یزد خبر داد و گفت: با واگذاری ردیف اعتباری پروژه های عمرانی شهرداری موافقت شد تا این پروژه ها تسریع و تکمیل پروژه های مورد نظر و نیمه تمام شهرستان.

وی ادامه داد: لایحه شهرداری یزد برای صدور مجوز واگذاری ردیف های بودجه شهرداری به پروژه های عمرانی در شورای شهر ارائه و بررسی شد و در نهایت 115 میلیارد ریال برای واگذاری ردیف های اعتباری به پروژه های عمرانی به تصویب شورا رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد افزود: بر اساس این مصوبه، واگذاری و افزایش اعتبار 11 میلیارد ریالی برای طراحی و تکمیل فرهنگسرای ورزشگاه بهمن، 12 میلیارد ریال برای پروژه مجتمع کمیته های شهرداری، 12 میلیارد ریال اعتبار برای طراحی و تکمیل فرهنگسرای استادیوم بهمن، انجام شد. 25 میلیارد ریال برای پروژه مسیل شهر یزدو، دو میلیارد ریال برای تکمیل پارک کوهستانی اهدا شد.

حیدری افزود: 20 میلیارد ریال برای تکمیل پارکینگ طبقاتی فرخی، 25 میلیارد ریال برای ساخت پردیس فرهنگی با بافت تاریخی و 5 میلیارد ریال نیز برای ساخت و تجهیز آزادشهر و تجهیز اعتبار اختصاص یافت. سوله های مدیریت بحران مریم آباد بر اساس این مصوبه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید