ورود ایمیدرو به پروژه های اقتصادی خراسان جنوبی/ تکمیل پروژه های نیمه تمام در حال شتاب گرفتن است.

ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798196

بعد از آنها استاندار و استانداران خراسان جنوبی قرار دارند.

ایمیدرو در پروژه های اقتصادی از جمله توسعه راه های دو خطه در خراسان جنوبی فعالیت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، خراسان جنوبی با 151 هزار کیلومتر مربع، سومین استان پهناور با بیش از 17 هزار کیلومتر راه، ششمین استان طویل و بیست و هشتمین استان پرجمعیت با 0.9 درصد از کل جمعیت کشور است.

وحید دایی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان با بررسی آخرین وضعیت باند دوم خراسان جنوبی، گفت: باند دوم خراسان جنوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 590 کیلومتر با میانگین پیشرفت فیزیکی 37 درصد در حال انجام است، افزود: برای سال 1400 در نظر داریم تا پایان سال 113 کیلومتر از مسیر دوم را برداریم که 40 کیلومتر آن آسفالت و 32 کیلومتر دیگر است. کیلومتر آماده آسفالت است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه مطرح شد مشارکت ایمیدرو در تکمیل باند دوم استان بود.

در این راستا مقرر شد کمیته زیرساختی متشکل از مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی و نمایندگان ایمیدور تشکیل و درباره نحوه و میزان مشارکت ایمیدرو در ساخت و ساز دوم تصمیم گیری شود. باند در حومه شهر..

در دیدار استاندار خراسان جنوبی با مدیرعامل ایمیدرو، این مجموعه تعهدات جدیدی را در راستای توسعه استان انجام داد. این نشست با حضور اسحقی نماینده قاینات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی، جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دایی مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد ایمیدرو پروژه های نیمه تمام خود در استان را در اسرع وقت تعیین تکلیف کند.

این مصوبه در فهرست تعهدات ایمیدرو برای تسریع در اجرای پروژه های معلق قرار گرفت.

اعزام گروهی از کارشناسان ایمیدرو به استان برای بررسی راهکارهای عملیاتی اجرای پروژه تصفیه خانه بیرجند در کانسار معدنی قلعه زری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

این اقدام به منظور تامین منابع آبی مورد نیاز معادن این منطقه انجام خواهد شد.

تعیین مهلت ۲ هفته ای برای راه اندازی کارگروه ویژه در این مجموعه و بررسی زیرساخت های لازم از جمله آب، برق و … برای فعالیت های معدنی ایمیدرو در استان از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در راستای توسعه سرمایه گذاری های این مجموعه بود. . راه اندازی معادن استان شناسایی شده است.

ایمیدرو در این جلسه با امکان 2 هفته موظف شد طرح ها و پروژه هایی را برای انجام مسئولیت های اجتماعی خود در استان اعلام کند.

هیچ هزینه ای ندارد. این نشست به منظور برنامه ریزی برای توسعه سرمایه گذاری های ایمیدرو و مشارکت این مجموعه در پروژه های اقتصادی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید