تکمیل نیمه تمام لرستان شتاب می گیرد

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790983

عبدالملکی گفت: با شتاب گرفتن پروژه های نیمه تمام در لرستان رونق چشمگیری در بحث اشتغال ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دورود ؛ سفیر حجت الله عبدالملکی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرستان دورود در جمع خبرنگاران از توقف سفرهای رئیس جمهور به استان در دور اول برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و تزریق اعتبار برای پروژه ها خبر داد. در این سفر تحقیقات گسترده ای با مساعدت مقامات محلی و کشوری انجام شده و مصوبات و طرح ها در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: در این سفر میزان اعتبار مورد نیاز و زمان تکمیل پروژه ها در نظر گرفته شد. امیدواریم جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور بحث مصوبات را مطرح می کند، سرآغازی برای تسریع این پروژه ها باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با تسریع در اجرای این طرح ها رونق چشمگیری در بحث اشتغال ایجاد می شود، افزود: این رونق در سطح مورد نیاز منطقه نیست اما خوب خواهد بود. معضل بیکاری در لرستان بسیار جدی است و رئیس جمهور قبل از رفتن به شهرستان تذکر داد که باید در موضوع اشتغال در لرستان برنامه های ویژه ای برگزار شود.

عبدالملکی با اشاره به ظرفیت ویژه لرستان برای ایجاد اشتغال گفت: خدا را شکر امکانات خوبی وجود دارد. از سوی دیگر با واحدهای صنعتی تعطیلی مواجه هستیم که فرصت خوبی است چرا که راه اندازی مجدد این واحدها اعتبار زیادی دارد، ادامه داد: ضرورتی ندارد و امیدواریم مردم دورود نیز ثمره این سفرها را احساس کنند. بستن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید