نیاز به تکمیل 1200 پروژه منسوخ شده در گلستان / عمر برخی پروژه های نیمه تمام به 14 سال می رسد!


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805405

پروژه هایی که حتی دهه فجر به دلیل کمبود نیرو در آن زمان افتتاح نشد و امسال بر خلاف معمول تقریباً هیچ پروژه ای در استان برای افتتاح نداریم، بنابراین اولویت دولت تکمیل پروژه هایی است که باید بسیار راه اندازی می شد. زودتر برای شیرین کردن مردم .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل گلستان در دهه فجر امسال کمترین پروژه افتتاح شده را در استان گلستان شاهد بوده ایم که نشان از کم کاری دولت و مسئولان دارد. هر چه جلوتر می رویم به عمق این کاستی ها بیشتر پی می بریم. قرار بود آن روزها افتتاح شوند، اما حتی 50 درصد هم پیشرفت نکردند که این واقعیت تلخ را نشان می دهد که نه تنها روحیه انقلابی نبود، بلکه روال عادی کار به روی آقایان بسته بود! و هیچ نگرانی برای اتمام آن نداشتند.


از این رو بخشدار گلستان تکمیل کارگاه های تکمیل شده و نیمه تمام را به جای تعمیرات جدید در اولویت می داند و می گوید: گلستان بالغ بر 1200 سایت نیمه تمام دارد.


علی محمد زنگنه با اشاره به کمترین تعداد پروژه های راه اندازی شده در دهه فجر امسال، تکمیل پروژه های ناتمام را از اولویت های اصلی استان می داند.


وی تکمیل پروژه های نیمه تمام را منوط به تامین بودجه سال 1401 دانست و تصریح کرد: با اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و اعتبارات پیش بینی شده در بودجه در شرف اتمام پروژه های استان هستیم. . “


استاندار گلستان با اشاره به اینکه عمر برخی از پروژه های نیمه تمام به 14 سال می رسد، گفت: تمرکز استان بر تکمیل و بهره برداری از پروژه هایی است که سال ها در حال نوسازی بوده و مردم منتظر افتتاح آن هستند.


زنگنه از تعویق سفر رئیس جمهور به استان گلستان به دلیل شیوع مسیر جدید کرونا خبر داد و گفت: سفرهای استان دو هفته به تعویق افتاده است.


وی ابراز امیدواری کرد پس از پایان محدودیت های تاج در گلستان، این اولین مقصد سفرهای استانی رئیس جمهور باشد تا برکات این سفر را دوچندان کند.


استاندار گلستان از افتتاح 8094 پروژه اقتصادی و عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برای این طرح ها 6 میلیارد و 750 میلیون تن اعتبار در نظر گرفته شده است.


به گزارش زنگنه؛ طرح های دهه فجر امسال برای 12 هزار و 522 نفر در استان گلستان شغل ایجاد می کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید