فاز اول پروژه تامین آب شرب آبیک تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسد

وی با اشاره به پروژه مهم و مبتکرانه انتقال آب از سد طالقان افزود: فاز اول این پروژه آبرسانی به آبیک است که با وجود تمامی مشکلات اداری و اعتباری به اتمام رسیده و تا چند سال آینده به پیشرفت 100 درصدی می رسد. هفته ها.”

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فاز دوم این پروژه مربوط به 13 شهر دیگر است و همکاران در تلاش هستند تا این تعداد شهر را به سد طالقان و بالاهانلو متصل کنند تا کیفیت و کمیت آب برای شهروندان ارتقا یابد. از این شهرها . .

جعفری گفت: اعتبار مورد نیاز فاز دوم و تکمیل نهایی این پروژه 35 هزار میلیارد تن برآورد شده است که برای استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته و در نوبت است.

قزوین یکی از استان های مطرح در بحث کشاورزی و صنعت است

محمدمهدی علایی در این سفر با اشاره به کار ارزشمند مدیریت منابع آب استان برای کشور گفت: قزوین یکی از استان های کشور در بحث کشاورزی و صنعت است بنابراین تامین آب شرب باعث ایجاد اشتغال در روستاها می شود. و مهاجرت معکوس از شهر به روستا.

استاندار قزوین گفت: یکی از خدمات ارزنده دولت تامین آب شرب شهروندان آبیک است و خوشحالم که این خواسته برحق مردم محقق می شود.

باید بگویم؛ شرکت کنندگان در این سفر یک روزه از پروژه های تصفیه خانه اضطراری آبیک، خط لوله آب سد طالقان، انتقال آب به سدهای زیاران، مینودر و کوثر، تامین آب شرب قزوین و سامانه پایش و کنترل آب قزوین بازدید کردند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید