تلاش شهرداری و شورا برای رفع مشکل ترافیک شهر زنجان/ فاز اول پروژه سبزه میدان تا اواسط پاییز به بهره برداری می رسد.


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878455

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تردد در شهر زنجان واقعا سخت است و به ویژه شهروندان در شهرهای اقماری دچار مشکل هستند و هزینه های ترافیکی افزایش یافته است و تلاش شورا و شهرداری زنجان بر مدیریت است. این. موضوع.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; منصور مرادلو ظهر امروز در حاشیه مراسم تحلیف امام حسن مجتبی (ع) زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان نمایندگان مردم پیگیری مطالبات شهروندان است. و ما پروژه های شهر بودیم و تلاش فردی اعضای شورای شهر این بود که طبق عهدی که با مردم می بندیم مطالبات مردم را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه مردم زنجان سال ها منتظر واگذاری پروژه سبزه میدان بودند، گفت: این پروژه حتی در قرارداد اولیه نیز کاستی ها و مشکلاتی داشت که برخی از آنها در شورای پنجم و برخی دیگر در شورای ششم تصویب شد. .

مرادلو با بیان اینکه آخرین قرارداد منعقد شده با پیمانکار گرین فیلد 89 میلیارد تومان است که بخش عظیمی از پروژه خواهد بود، افزود: کف سازی قسمت های شرقی و غربی در حال انجام است و تلاش برای ساخت دیوارهای فلزی در حال انجام است. در ضلع شرقی «باید جمع آوری می شد تا تردد همشهریان در این مسیر به راحتی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اعتبار حیاط جنوبی این پروژه نیز تامین شد. بالاست و به ویژه در چند ماه اخیر با جدیت شهردار و نظارت مستمر شورای شهر شاهد این پیشرفت بوده ایم.

وی گفت: پروژه بعدی محور پادگان بود که در سال های اخیر قفل شده بود. 16 آبان 1400 دیوار شمالی و جنوبی و حتی بیش از 90 درصد دیوار شرقی تکمیل شد.

مرادلو گفت: این قرارداد که برای آسفالت محور پادگان با پیمانکار منعقد شد، بالغ بر 9 میلیارد و 100 میلیون تن است. ، پاساژ پادگان که در حل معضل ترافیک بسیار موثر است و مشکل صد هزار نفری ساکنین غرب زنجان را حل می کند به بهره برداری می رسد و حل مشکل ترافیک را در گذر مهم شاهد خواهیم بود. سردار شهید سلیمانی.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پروژه پارکینگ طبقاتی در خیابان سعدی که 100 درصد در اختیار شهرداری است، گفت: باید در شهریورماه امسال آماده و افتتاح شود تا شهروندان و مسافران می توانند هنگام بازدید از مرکز شهر از امکانات ایجاد شده در این پروژه استفاده کنند.

وی با اشاره به خرید 36 دستگاه مینی بوس برای شهر زنجان گفت: برای رفع مشکل تردد در مرکز شهر و تسهیل تردد شهروندان، 36 دستگاه مینی بوس دو درب خریداری می شود که قرارداد آنها 60 میلیارد تن است. شرکتی از اصفهان که تا 7 وانت را حمل می کند. ماه آینده در اختیار شهرداری زنجان قرار می گیرد.

مرادلو خاطرنشان کرد: گام بعدی خرید 18 دستگاه اتوبوس با یارانه از سوی وزارت کشور است که تلاش بر این است که ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تردد در زنجان واقعا سخت است و به ویژه شهروندان در شهرهای اقماری با مشکل مواجه هستند و هزینه رفت و آمد افزایش یافته است و در تلاش هستیم تا این مشکل را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسیر آرامستان موضوع بعدی مورد پیگیری شورا است، تصریح کرد: مسیر آرامستان یکی از پرترددترین مسیرها به ویژه برای ساکنان شهرهای اقماری اطراف این مسیر است و تردد در آن باعث ایجاد ترافیک و ترافیک می شود. ) تراز و بدون پله همسطح در زنجان برای رفع مشکل تردد در این مسیر ساخته می شود.

مرادلو آخرین قراردادی که هفته گذشته به شهرداری زنجان اعلام شد، ساخت پارک شهید هاشمی نژاد بود، خاطرنشان کرد: این پروژه با قرارداد 134 میلیارد تنی در منطقه بی سیم ساخته می شود که طی 15 تا 16 سال آینده آماده می شود. ماه ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید