تلاش شورا برای جلوگیری از ترافیک در افتتاحیه پروژه پایان سال/ پارکینگ اسکان رزمندگان یزد به بهره برداری می رسد.


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884890

نیکونژاد یکی از اعضای شورای شهر یزد گفت: در شورا مقرر شد پروژه ها از ابتدای سال آغاز شود تا در پایان سال با ترافیک افتتاح پروژه ها مواجه نشویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی نیکونژاد در گفتگو با یزدرسا گفت: در شورا مقرر شد پروژه ها از ابتدای سال آغاز شود تا در پایان سال با ترافیک افتتاح پروژه ها مواجه نشویم. همچنین بر اساس پایش و پیگیری هایی که هر هفته در روزهای سه شنبه در منطقه سوم صورت می گیرد، سعی شده تا پروژه ها با سرعت، دقت و کیفیت بالا به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه ها در روز اول مرداد ماه همزمان با شامگاه پیامبر (ص) افتتاح می شود که با برنامه های متنوع فرهنگی همراه است. به همین مناسبت تعدادی سایت به بهره برداری می رسد و برخی از آنها فعالیت های عمرانی خود را آغاز می کنند.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در حوزه شهرداری های سه گانه یزد گفت: سه پروژه بزرگ فضای سبز و پارکینگ در محوطه مسجد کریم اهل بیت، مخزن آب. در بلوار آیت الله خاتمی پارکینگ محله رزمندگان یزد به مساحت 6 هزار متر بنا به ازدحام جمعیت در این منطقه به دلیل وجود دفاتر زیاد در این مکان در روز مباهله دایر و مشغول به کار خواهد بود.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در حوزه شهرداری های سه گانه یزد با اشاره به اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان طلوع در منطقه قاسم آباد گفت: سال هاست که این خیابان آسفالت مناسبی نداشته است که با تلاش سازمان نظام مهندسی عمران و پیگیری های معاونت عمران و امور زیربنایی، بخشی از بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی نیز آسفالت و آسفالت شد. آزادسازی هایی که انجام شده است.

و افزود: تلاش می کنیم دو مالکی که در این مکان هستند را درک کنیم تا آزادسازی این بلوار از ابتدا تا انتها انجام شود. بر اساس دستور استاندار باید مناطق سبز از حاشیه خط ریلی در منطقه قاسم آباد آزاد شود تا سرانه فضای سبز در شهر یزد افزایش یابد و در حال پیگیری و رایزنی در این زمینه هستیم.

نیکونژاد گفت: ساماندهی باغ پرستار، بوستان تهران، میدان شهید الله دادی و آماده سازی تقاطع فرهنگی مذهبی کوچه 19 پاسداران و …. پروژه هایی است که از اول مردادماه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و از جمله آن می توان به پیاده رو و آسفالت جاده اشاره کرد که برنامه های روتین و دائمی شهرداری در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید