2000 پروژه بهداشتی با اولویت مناطق محروم تا پایان سال به بهره برداری می رسد.


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921323

معاون وزیر بهداشت سیاست وزارت بهداشت در دولت سیزدهم را توزیع عادلانه خدمات در کشور با اولویت مناطق محروم عنوان کرد و گفت: بالغ بر 2 هزار طرح بهداشتی و درمانی با اولویت مناطق محروم و محروم اجرا می شود. تا پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز رحیمی معاون وزیر بهداشت در جلسه معاونین بهداشتی وزارت بهداشت با تاکید بر اولویت دادن به پیشگیری بر درمان از عزم دولت و وزارت بهداشت برای توسعه زیرساخت های سلامت و بهبود آن خبر داد. سیستم شبکه

وی در ادامه سیاست وزارت بهداشت در دولت سیزدهم را توزیع عادلانه خدمات در سطح کشور با اولویت مناطق محروم بر مناطق برخوردار و مناطق مرزی، روستایی و برون شهری بر شهرها عنوان کرد و افزود: بیش از 2 هزار نفر پروژه های بهداشتی با اولویت نسبت به مناطق محروم و محروم تا پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

معاون وزیر بهداشت از اجرای چندین برنامه در وزارت بهداشت برای ارتقای حوزه سلامت خبر داد و گفت: در وزارت بهداشت طرح ها، برنامه ها و مراکز تخصصی برای ارتقای سطح سلامت جامعه و کاهش سطح سلامت تشکیل شده است. هزینه های درمانی مردم در میان مدت و بلند مدت.

وی همچنین گفت: حل مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق محروم در دستور کار دولت و وزارت بهداشت قرار دارد و شرایط برای پایداری نیروی انسانی متخصص در مناطق کم برخوردار فراهم شده است.

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت به تلاش برای اخذ مجوز کار و تغییر وضعیت بهورزان برای بکارگیری در پروژه های قابل بهره برداری و رفع کمبودهای ناشی از بازنشستگی کارکنان این حوزه در بخش اداری اشاره کرد. و سازمان کار کشور، کمبود نیروی انسانی در این حوزه بسیار جدی است.

وی در پایان با مروری بر دستاوردهای نظام سلامت پس از انقلاب، بر لزوم امید آفرینی در جامعه و تبیین عملکرد کارکنان دولت در خدمت به مردم تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید