فاز اول باغ موزه دفاع مقدس سال آینده در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از سال 1377 اقدامات جدی تری برای تسریع در اجرای پروژه باغ موزه دفاع از باغ انجام شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین گفت: فاز اول 3 هزار و 700 متر مربع برای ساختمان اداری و نگارخانه ها در نظر گرفته شده است که این فاز در سال آینده به بهره برداری می رسد.

امیری مقدم گفت: قرار است در سال آینده کارهایی از قبیل دسترسی به ورودی ساختمان، طراحی 8 میدان و 8 دره شامل میدان افتخار، دره قرار و دره ایثار و همچنین نصب گاردریل یا حصار انجام شود.

این مسئول بیان کرد: مجموعه باغ موزه دفاع مقدس دارای سالن همایش هزار نفری، سالن 300 نفره و بام سبز 1700 متری برای اجرای برنامه های فضای باز است.

وی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری اعتباراتی برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس قزوین در نظر گرفته شد و همچنین جلساتی را با نمایندگان مجلس برای اعطای وام ملی به این مجموعه برگزار کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین گفت: همچنین شهرداری قول داده است موضوع تملک را به طور کامل شفاف سازی کند تا محوطه سازی انجام شود.

امیری مقدم گفت: اقدامات لازم برای بهره برداری از پروژه باغ دفاع مقدس دفاع مقدس انجام شده و تاکنون 50 تا 60 درصد پرونده های مربوط به فاز اول انجام شده است.

این مسئول گفت: در صورت اعطای وام به موقع، این مجتمع در 3 مرحله به بهره برداری می رسد و در صورت عدم همکاری تعداد فازها افزایش می یابد.

وی افزود: به زودی افتتاح این مجموعه خوشبین نیستیم و طی یک تا دو سال آینده باید اقدامات جدی برای بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس قزوین برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس در این مجموعه انجام شود. “

مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش های دفاع مقدس قزوین اذعان کرد: شرکت های برق، مخابرات و خدمات رسانی متعهد به همکاری هستند و هم اکنون تلاش، هماهنگی و حمایت مدیران و مسئولان استانی و شهری برای سرعت بخشیدن به این امر ضروری است. همه چیز

امیری مقدم گفت: تمامی وام های اعطایی این طرح نقدی نیست و برخی موارد از جمله خدمات برق، آب و گاز توسط دستگاه ها به صورت رایگان ارائه می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه های زیادی برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند اما باید در عمل سطح همکاری خود را نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید