موسیقی سهان بهشت ​​در سوگ امام رضا (ع) تولید می شود / آلبوم پان تن تن عبا را با ساخت موسیقی امام علی و حسن به پایان می برم.


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856285

مجری موسیقی ارزشی و انقلابی گفت: موزیکال «صحن بهشت» در سوگ امام رضا (ع) و از آلبوم پان تن آل عبا تولید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: قطعه موسیقی با عنوان «بارگاه بهشت» از آلبوم سوم اثر من در رثای امام رضا (ع) است.

وی با بیان اینکه سومین آلبوم کارم مربوط به عزاداری پنج نفره آل عبا است، خاطرنشان کرد: اولین موسیقی این آلبوم به نام تو را صدا می زنم برای راز و نیاز خدا تولید شده است.

نوری افزود: شاعر این اثر رضا نیکوکار بود و تنظیم و آهنگساز آن سعید پورعلی بود و من خوانندگی این اثر را بر عهده داشتم.

این مجری موسیقی انقلابی و ارزشی گفت: «تو بخوان» پس از تولید با رتبه A در سازمان صدا و سیما تایید شد و همین امر باعث شد تا کارهای بعدی را تولید کنیم.

وی دومین اثر را با موضوع سیدالشهدا(ع) عنوان کرد و گفت: اثر دوم با عنوان «کربلا نام همه قصص» خلق شده است.

نوری با بیان اینکه عبدالجبار کاکایی شاعر این اثر است، گفت: آهنگساز و تنظیم کننده آن محمدرضا چراغعلی بود و من تهیه کننده و خواننده موسیقی نیز بودم.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه سومین اثر از آلبوم آل عبا پنچ تن را با عنوان «صحن بهشت» به امام رضا (ع) تقدیم کردیم، گفت: شعر این اثر را رضا نیکوکار و سعید پورعلی سروده اند. همچنین تشکیل شده است.

وی افزود: من هم خواننده صحنه بهشت ​​هستم که با رتبه A نیز توسط سرویس شعر و موسیقی سازمان صدا و سیما تایید و به صدا و سیمای تمام استان های کشور ارسال شد.

نوری این اثر را به ویژه در دهه کرامت بازتاب خوبی دانست و گفت: موسیقی باغ عدن نیز شنبه شب (21 خرداد) از شبکه استان زنجان (اشراک) اجرا شد.

این مجری موسیقی ارزشی و انقلابی با بیان اینکه تولید اثر در بارگاه بهشت ​​ادای احترام به امام رضا (ع) است، خاطرنشان کرد: علاقه داشتم اثری در رثای خورشید امام رضا خلق کنم. مانند).

وی گفت: بعد از اینکه این کار مورد توجه قرار گرفت، سراغ کار بعدی با عنوان «عطر عشق» که مخصوص حضرت فاطمه زهرا (س) است، رفتم.

نوری با بیان اینکه شاعر و آهنگساز این اثر به ترتیب عبدالجبار کاکایی و عماد اجلال هستند، ادامه داد: موسیقی سازمان صدا و سیما رسیده است.

وی با بیان اینکه در مسیر کارم تصمیم گرفتم برای امام علی (ع) و امام حسن (ع) آثاری خلق کنم تا شرح عزاداری پنج نفر را کامل کنم. وی گفت: کار دیگری به نام «آخرین سوار» از حضرت ولیعصر(عج) داشتم که شعر آن را رضا نیکوکار سروده و نوید اقبالی آهنگسازی و تنظیم کرده است، این اثر نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید