حمایت از فرهنگ اسلامی و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از برگزیدگان تولید محتوای بسیج


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912912

درخشان با اشاره به خلأهای فرهنگی کشور و نیاز به سواد رسانه ای از حمایت این نهاد فرهنگی در میان برگزیدگان چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز سه شنبه 10 آذر 1401 از غرفه های چهارمین همایش تولید محتوای دیجیتال و فضای مجازی. در یاسوج در حسینه ثارالله آن شهر برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگی و رهبری اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت بسیج در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در تمامی عرصه های فرهنگی و هنری از ظرفیت های استان در بحث فضای مجازی استفاده شده است. فضای مجازی

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از نیازها و خلأهای موجود در بستر فضای مجازی قابل ساخت، بسیجیان وارد شدند و آثار قابل قبولی ارائه کردند که بسیار ارزشمند است.

درخشان با بیان اینکه باید ظرفیت جوانان شناسایی شود، اظهار داشت: باید برای جوانان فعال در فضای مجازی انگیزه و امید ایجاد شود و از کارهای ارائه شده حمایت شود تا جوانان ناامید نشوند و به سمت پرافتخارتر و ارزشمندتر بروند. کار کردن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از خلأهای فرهنگی کشور سواد رسانه ای است و یکی از شبهاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم کمبود سواد رسانه ای است و اداره کل ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای به این حوزه دارد. .

وی بر اساس این گزارش درخشان تاکید کرد: برگزیدگان این جشنواره تعطیلات و آثار تولیدی آنها را معرفی و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید