230 هزار نهال به یاد 230 هزار شهید در سراسر کشور غرس شد/ استفاده از ظرفیت مردمی در برنامه های فرهنگی بنیاد شهید


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811811

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص روز غرفه و روز جانباز گفت: 230 هزار اصله نهال در کشور به یاد 230 هزار شهید در سراسر کشور غرس می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست خبری در قالب ویدئو کنفرانس با استان ها، با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و تسلیت به همه ملت ایران، اظهار داشت: 22 اسفند سالروز شهادت امام زمان (عج) است. بنیاد شهید. جانبازان.

وی با اشاره به اینکه از سال 83 تمامی خدمات ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگر ارائه شده است و در سال 83 اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران تغییر یافت، خاطرنشان کرد:

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران دو وظیفه اساسی دارد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به ایثارگران دو وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی با اشاره به فعالیت های 5 ماهه خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: دو نفر اول خدمت خود را صرف شناسایی جامعه و سازمان هدف و … کردیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در همه حوزه ها فعالیت می کند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه های آموزشی، آموزش عالی، مسائل اقتصادی و … فعالیت می کند.

وی با اشاره به تکمیل برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: تمامی فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس این برنامه عملیاتی اجرا می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای هوشمندسازی خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در تلاش هستیم بنیاد شهید و امور ایثارگران را به یک نهاد هوشمند تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادها در فعالیت های فرهنگی هستیم، افزود: رویکرد ما در حوزه مسائل فرهنگی استفاده از ظرفیت مردم و سایر نهادها است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در توسعه بهداشت و درمان گفت: به دنبال توسعه خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در حوزه روانشناسی هستیم.

وی با بیان اینکه تامین مسکن جامعه هدف از برنامه های اولویت دار ماست ادامه داد: اکثر جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران بی خانمان هستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بر روی ماموریت های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران تمرکز خواهیم کرد، افزود: برخی از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران به دقت رصد شد و برخی کمتر مورد توجه قرار گرفت. برای حل این مشکل، ما تلاش می کنیم تا بین این ماموریت ها تعادل ایجاد کنیم.”

وی با بیان اینکه اطلاعات لازم از میزان رضایتمندی جامعه هدف محاسبه شده است، گفت: میزان خدمات ارائه شده به ایثارگران بر اساس میزان رضایتمندی آنان خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هر ساله فیلمی با موضوع شخصیت برجسته ایثار و شهادت در استان ها فیلمبرداری می شود، گفت: 25 تا 30 درصد هزینه ساخت این فیلم توسط شهدا تامین می شود. بنیاد و جانبازان.

وی با اشاره به روز غزب و روز جانباز خاطرنشان کرد: 230 هزار اصله نهال در کشور به یاد 230 هزار شهید در سراسر کشور غرس شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید