بنیاد شهید باید از ظرفیت حوزه علمیه در بستر جهاد و شهادت استفاده کند

زمان: 9:01 شب
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792677

فرماندار کوم با اشاره به اینکه مشکلاتی در خدمت شهدا وجود دارد که باید برطرف شود، گفت: بنیاد شهید می تواند از ظرفیت حوزه علمیه در بستر جهاد و شهادت استفاده کند که این امر مستلزم ارتباط بیشتر با حوزه است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل قول ها فردا پدرخوانده، محمد تقی شاهچراگی امشب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم که در هیئت رئیسه استانداری با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنانی فرمودند: گفتار انقلاب کوم زادگاه انقلاب است.
وی ادامه داد: کوم جایگاه ویژه ای دارد و اینجا مرکز آرزوهای همه آزادگان است و در زمان ظهور برخی از یاران امام زمان (عج) از همین جا هستند.
فرماندار کوم با اشاره به اینکه کوم به دلیل ویژگی های مذهبی و فرهنگی مورد توجه مردم متدین کشور نیز می باشد، گفت: بسیاری از مردم استان کوم تحت حمایت بنیاد شهید هستند و حتی برخی از افرادی که به کوم مهاجرت کرده اند، هستند. تحت حمایت بنیاد. «او شهید است.
وی خاطرنشان کرد: اکثریت این جمعیت از نظر سطح زندگی زیر استاندارد هستند. این افراد مشکلات زیادی دارند و از این رو با توجه به قانون و تعهدات بنیاد شهید این تکلیف شدیدتر است.
شاهچراگی با اشاره به برخی ویژگی های استان گفت: اولین کنگره استانی شهدای کشور در کوم برگزار شد و سپس در سایر استان های کشور برگزار شد که اهمیت این برنامه برای این کنگره ها پیام آور است.
وی افزود: کنگره 6090 شهید استان کوم آبان ماه سال آینده برگزار می شود. در کوم از هر طرف شهدا هستند. این یکی دیگر از ویژگی های استان است.
فرماندار کوم با اشاره به یکی دیگر از ویژگی های استان بر اساس شهدای روحانی استان گفت: حضور شهدای روحانی در استان از دیگر ویژگی های استان است و باید برنامه و کنگره بین المللی برای کوم در این استان برگزار شود. حوزه.
وی با بیان اینکه توجه مردم روستا به موضوع ایثار و شهادت همواره مطرح بوده و فعالیت های زیادی در این زمینه در حال انجام است، ادامه داد:
شاهچراگی با اشاره به اینکه مشکلاتی در خدمت شهدا وجود دارد که باید برطرف شود، افزود: ارتباط با خانواده شهدا و رسیدگی به جانبازان برکات اخروی و دنیوی فراوانی دارد.
وی گفت: کوم به عنوان مرکز مذهب شیعه مرکز ثقل میدان ایثار و شهادت است.
استاندار قم با بیان اینکه امیدواریم پیوند بین بنیاد شهید و حوزه علمیه بیشتر شود، گفت: طلبه هایی که پیدا نمی شوند در عرصه جهاد و شهادت فعالیت می کنند و بنیاد شهید می تواند از ظرفیت آنها استفاده کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید