اعتراض بنیاد شهید به بازی مجدد با ناموس و توهین به مادر شهید


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819461

بنیاد شهید و امور ایثارگران تعرض به خانواده شهدا و ایثارگران را نخواهد بخشید و به هتک حرمت و بازخوانی مادر شهیدی که در سال‌های اخیر جان باخته است به طور جدی رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در روزهای اخیر ویدئویی در برخی رسانه ها و فضای مجازی با عناوینی چون مادر مرده تاجر منتشر شده است که علناً نقش مادر یک شهید متوفی را برای برخی منافع خاص بازی می کند.

این فیلم نیز در سال 1395 منتشر شد و در همان سال مادر شهید در گفت و گو با خبرگزاری های رسمی با ابراز گلایه و نارضایتی خود از انتشار این مطالب، تاکید کرد: کسانی که برای تهیه گزارش به من مراجعه کردند، هستند. خود را افرادی معرفی کردند که برای حل مشکلات زندگی من تلاش می کنند و بدون هماهنگی مسائلی را مطرح کردند که باعث ایجاد مشکلاتی در بین عزیزانم شد.»

حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری درباره این فیلم گفت: در سال 1395 یکی از سایت ها با مادر شهیدی در شهرری مصاحبه کرد. این مصاحبه برای اهداف خاصی انجام و منتشر شده است، زیرا اساسا آنچه فیلم می گوید درست است. شرایط زندگی این مادر عزیز مطابقت نداشت و اساساً نادرست بود.

وی خاطرنشان کرد: این مادر شهید در سال 1388 فوت کرد و تا پایان عمر از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق و مستمری دریافت کرد. همچنین هزینه های درمانی وی در قالب دو سامانه بیمه پایه و تامین اجتماعی و بدون محدودیت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می شد.

نصرلا درباره ادعای مضحک درخواست مجوز برای فروش دستی گفت: در سال 1389 بنا به درخواست وی، بنیاد برای تسهیل و کمک در انجام امور در شهرداری، شناسنامه مادر شهید صادر کرد و در آنجا وجود داشت. امسال درخواست خاصی وجود ندارد. «هر روز ده ها توصیه نامه صادر می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری افزود: پس از دیداری که با آنها داشتیم، مادر شهید و پسرش گفتند که فریب مردی که از آنها فیلم ساخته است، خورده و پشیمان شده اند. رهایی. “

اعتراض شدید بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به هتک حرمت و بازخوانی با حرمت مادر این شهید که با اهداف خاصی صورت می گیرد و مراجع ذیربط علیه ناشران شکایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
منبع: ایلنا به نقل از ایثار

دیدگاهتان را بنویسید