توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان / به فکر جوانان بیکار این شهر باشید + تصاویر


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854829

در حاشیه بازدید رئیس بنیاد مستضعفان شهرستان لنده؛

مادر سردار شهید جان محمد کریمی در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان از وی خواست تا در راستای محرومیت زدایی شهرستان و رفع معضل بیکاری جوانان تلاش اساسی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز سید پرویز فتح در حاشیه بازدید رئیس بنیاد مستضعفان سرزمینی با مادر شهید سردار جان محمد کریمی دیدار کرد.


441384 خبر خاکستری

در این دیدار صمیمی مادر سردار شهید جان محمد کریمی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ابتدا باید به شما و همه همکارانتان که برای محرومیت زدایی به این شهر آمده اند خوش آمد بگوییم.

خانم صالحی گفت: انتظار من به عنوان یک مادر و سپس به عنوان مادر سردار شهید جانمحمد کریمی از حماسه سازان پادکندگ این است که به محرومیت این شهر از شما و همکارانتان پایان دهیم.

وی ادامه داد: یکی از چالش ها و مشکلات اصلی ما در این شهرستان بیکاری جوانان است که همگی دارای تحصیلات عالی هستند و به دلیل نداشتن شغل مناسب بیکار هستند و انتظار داریم پروژه هایی را در این شهرستان اجرا کنیم که منشا خیر باشد. برکت و اشتغال زایی «اینها جوان هستند.

مادر شهید سردار جان محمد کریمی گفت: انتظار داریم مسئولین شهرستان را در رفع مشکلاتشان یاری کنید تا در مقابل مردم شرمنده نشوند.

مادر این شهید گفت: در تمام دعاهایم برای مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران این کره خاکی دعا می کنیم و امیدوارم شما که خدمتگزار مردم هستید در پناه خداوند خدمتی مضاعف به مردم داشته باشید. .


441385 خبر خاکستری

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران آبروی این انقلاب هستند و مایه افتخار و سربلندی ما هستند.

سید پرویز فتح گفت: یکی از اهداف بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی کمک به دولت برای محرومیت زدایی است و به ویژه شهرستان لنده را شاهد خواهیم بود.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین از مادر شهید سردار جان محمد کریمی خواست برای مقام معظم رهبری و همه بندگانش دعا کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به حمایت ویژه دولتمردان از طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: امسال وام های قرض الحسنه برای حمایت از طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان لنده به ویژه پروژه های مشترک است. با بنیاد «علوی را خواهیم داشت که امیدواریم این شهر را از بن بست بیرون بیاورد و به مسیر توسعه فراگیر توجه کند.

عکس های تکمیلی در زیر آمده است:

دیدگاهتان را بنویسید