هیچ پروژه تعطیلی بنیاد مستضعفان در کشور وجود ندارد.


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807401

پرویز فتح با بیان اینکه به گفته رهبری تحریم کمرش شکسته است، گفت: هیچ پروژه ای از بنیاد مستضعفان در کشور بسته نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ پرویز فتح، وی امشب به مناسبت دهه فجر و ماه رجب در دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه این جابجایی ها پیامی برای مردم است که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفته است، افزود: به خاطر مردم ما سعی می کنیم به این افراد زیرک ادای احترام کنیم.

وی تغییر در ساختار و حکمرانی دولت و کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت با تمام تلاش هایی که انجام می دهد هنوز به طور کامل جایگاه خود را تثبیت نکرده است. برای استقرار حکومت باید در همه سطوح تدابیری اتخاذ شود، زیرا مردم نمی توانند برای رسیدگی به امور خود به بالاترین مقامات برسند.

رئیس بنیاد مستضعفان خطاب به استاندار مازندران گفت: تسریع در تشکیل استانداران استان و استقرار کامل دولت در استان مازندران. تعمیر و نگهداری و قرار ملاقات ها باید به طور مناسب مدیریت شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید فرصت ها هدر رفت، افزود: اصل وحدت که وصیت امام راحل است باید مورد توجه قرار گیرد. همه باید برای پیشرفت کشور دست به دست هم دهیم.

فتح گفت: بنیاد مستضعفان کشور به امور اقتصادی، محرومیت زدایی و رسیدگی به امور افراد مستضعف می پردازد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه به گفته مدیریت تحریم کمرش شکسته است، گفت: هیچ پروژه ای از بنیاد مستضعفان در کشور تعطیل نشده است.

فتح با بیان اینکه خداوند متعال را با وجود تاج و تحریم ها وضعیت کشور نسبت به سال گذشته بهتر بود، شکر کرد و افزود: امیدواریم با استقرار کامل دولت بازار کنترل شده و فشار بر مردم برداشته شود. “

وی با بیان اینکه در بحث اپیدمی تاج، بنیاد مستضعفان به درستی وارد عرصه شده است، گفت: بسته های معیشتی ویژه ای برای روزهای پایانی سال در نظر گرفته شده است که به زودی در اختیار استان ها قرار می گیرد.

فتاح با بیان اینکه دشت ساری در کشور بسیار فعال است، افزود: گلخانه هیدروپونیک دشت ناز امروز افتتاح می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تمامی محصولات این گلخانه صادر می شود، گفت: دنیا می تواند از این الگوبرداری کند.

استاندار مازندران با اشاره به عقب ماندگی اقتصادی مازندران گفت: کارخانه مناسبی در استان نداریم و گرایش دولت جدید توجه به کشورهای اوراسیا است.

سید محمود حسینی پور با بیان اینکه نیازمند تحول در تجارت با کشورهای همسایه هستیم، گفت: بندر امیرآباد یکی از مراکز مهم است و می توان پایگاه اصلی کریدور شمال به جنوب کشور را فعال کرد.

وی با بیان اینکه مازندران به عنوان یک استان دارای منابع طبیعی مورد توجه رژیم پهلوی است، افزود: اسناد زمین را به نام آنها نامگذاری کردند و امروز شاهد هستیم که تعداد مورد نیاز این اسناد به مردم بازگردانده شده است و با این اقدامات. با تلاش بنیاد مستضعفان باید سایر اسناد به مردم بازگردانده شود و با کمک این بنیاد شاهد توسعه اقتصادی استان باشیم.

حسینی پور با بیان اینکه به برکت خون شهدای انقلاب در عرصه های مختلف فناوری و قدرت نظامی؛ وی گفت: ایران اسلامی در وضعیت مطلوبی در منطقه قرار دارد. آنها برگشتند و ایران اسلامی در رأس عزت و اقتدار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید