پایان مرگبار گروگانگیری در اداره اموال بنیاد مستضعفان ایلام

پایان مرگبار گروگانگیری در اداره اموال بنیاد مستضعفان ایلام

روز جدید : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به “گروگان گیری” در یکی از ادارات استان ایلام گفت: این مرد در اقدامی جنون آمیز اقدام به گروگان گیری کرد و در نهایت به سمت ماموران این سرویس تیراندازی کرد. سرهنگ فرزاد یاسمی با بیان اینکه آدم ربا سه افسر را کشته و خودکشی کرد، گفت: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند. به گفته یاسمی، در حال حاضر حال برخی از مصدومان وخیم گزارش شده و ابعاد مختلف موضوع در حال بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به “گروگان گیری” در یکی از ادارات استان ایلام گفت: این مرد در اقدامی جنون آمیز اقدام به گروگان گیری کرد و در نهایت به سمت ماموران این سرویس تیراندازی کرد. “

ساعتی پیش یکی از «نیروهای سابق» اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام «در این مجموعه گروگان گرفت» و بلافاصله نیروهای نوپو در محل حاضر شدند.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان ایلام با تایید این خبر گفت: از مجتمع اخراج شد و گفت: او گروگان گرفت و در نهایت به سمت ماموران این اداره تیراندازی کرد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه دلخراش آدم ربا سه کارمند این اداره را به هلاکت رساند و خودکشی کرد، افزود: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند.

به گفته یاسمی، در حال حاضر حال برخی از مصدومان وخیم گزارش شده و ابعاد مختلف موضوع در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید