نوع خاصی از بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی


زمان: 09:04
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812191

قناعت گفت: رویکرد بنیاد به مستضعفان نگاه ویژه به مناطق فقیرنشین از جمله خراسان جنوبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، جواد کنات استاندار خراسان جنوبی امشب در دیدار سید پرویز فتح رئیس بنیاد مستضعفان با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در این راستا باید توجه داشت که مردم در این راستا با یکدیگر همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه این سفر که همزمان با عید سعید فطر و سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان انجام شد قطعا مایه خیر و برکت برای استان خواهد بود، افزود: در این مسیر هستیم. مجموعه.

استاندار خراسان جنوبی گفت: رویکرد بنیاد به قشر مستضعف توجه ویژه به مناطق فقیرنشین از جمله خراسان جنوبی است.

قناعت گفت: در یک شغل جدید و طی تفاهم نامه ای بین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 20 هزار مسکن مستضعفان در سراسر کشور ساخته می شود.

وی گفت: بسیاری از استان ها آرزوی پایلوت بودن این طرح را داشتند، اما به لطف آقای فتح، خراسان جنوبی به عنوان منطقه پایلوت انتخاب شد.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: فردا طی مراسمی با حضور آقایان فتح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و نق زاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات اجرایی این پروژه در سال جاری آغاز می شود. کشور با محوریت خراسان جنوبی.

قناعت به تشریح برنامه سفر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان پرداخت و گفت: در این سفر علاوه بر حفاری 20 هزار منزل محرومین، اقدامات بنیاد علوی در منطقه درمیان رصد می شود. “

وی با اشاره به حجم محرومیت خراسان جنوبی نسبت به سایر استان ها ادامه داد: فردا در جلسه ای با حضور مدیران استانی، توسعه سرمایه گذاری ها و برنامه های محرومیت زدایی بنیاد در خراسان جنوبی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای ابلاغ نتایج این جلسه و برنامه سفر دو روزه آقای فتح در پایان کار در خدمت اصحاب رسانه خواهیم بود و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید