سفر 2 روزه رئیس بنیاد مستضعفان به خراسان جنوبی


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812039

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از بازدید دو روزه رئیس بنیاد از مستضعفان استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا ابازاده معاون استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت: ) نتیجه آن است.

وی افزود: برنامه های سفر رئیس بنیاد مستضعفان با بازدید از دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و دیدار با آیت الله عبادی و اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور برای همراهی آغاز می شود. سفر.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین برنامه این سفر آغاز عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکونی بر اساس تفاهم نامه مشترک بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور است. .

وی سهم خراسان جنوبی در این طرح را 550 عنوان و بیان کرد: 20 هزار خانه برای خانواده های بی سرپرست و غیر دائم در کشور ساخته می شود و این پروژه در روستای نوگاب درمیان آغاز می شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه درمیان شهر هدف بنیاد علوی در طرح محرومیت زدایی است، ادامه داد: صرافی پرداخت می کند.

وی همچنین به زمین های تحت تملک بنیاد مستضعفان بیرجند اشاره کرد و گفت: بازدید از این اراضی به منظور برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی، اشتغال زایی و محرومیت زدایی از بنیاد مستضعفان استان انجام می شود. “

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: شورای انسجام یگان های وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان برای نظارت بر وضعیت این یگان ها از دیگر برنامه های این سفر است.

وی همچنین از تشکیل جلسه جمع بندی نتایج این سفر خبر داد و افزود: در این جلسه که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار می شود، توسعه فعالیت های اقتصادی و محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در استان مورد بحث قرار خواهد گرفت.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید