سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس جمهور به خراسان جنوبی


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842551

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد؛

معاون استاندار خراسان جنوبی از سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس جمهور به خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، ابازاده با اعلام این خبر گفت: دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه هیئتی از مدیران اجرایی کشور برای بررسی روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر می کند.

به گفته وی؛ استان خراسان جنوبی فردا سه شنبه 10 خرداد میزبان دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور خواهد بود.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر و مرکز تنظیم بازار، بازدید از چند پروژه کلیدی، افتتاح متمرکز 697 پروژه عمرانی مخابرات و بازدید از شهر بیرجند این سفر یک روزه خواهد بود.

معاون استاندار گفت: چهارشنبه 13 خردادماه میزبان بازدید نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان وزیر و روسای وزارتخانه های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی خواهیم بود.

عباس زاده با بیان اینکه دکتر نیکزاد و هیئت همراه به دعوت رئیس مجمع نمایندگان استان به خراسان جنوبی سفر خواهند کرد، گفت: پروژه های متعددی در زمینه راهداری، راهداری، کشاورزی و دامپروری از جمله برنامه های این سفر است.

به گفته وی؛ قرار است از فرصت حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در استان برای رفع موانع قانونی و توجه ویژه به مناطق ضعیف و محروم در هنگام تصویب قوانین استفاده شود.

وی ادامه داد: در این سفر مطالبات استان از وزارتخانه های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. معاون بخشدار گفت: استان.

عباس زاده افزود: بازدید از زیرساخت ها و ظرفیت های ورزشی استان برای تقویت ورزش تیراندازی از برنامه های این سفر خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ می توانیم از حضور این مهمانان برای توسعه استان خراسان جنوبی نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید