تقویت بنیه اقتصادی خراسان جنوبی با خدمات ستاد اجرایی فرمان امام/ نیاز به نوع ویژه ستاد اجرایی به استان

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801918

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی:

خسروی گفت: امیدوارم توجه ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شامل مسائل آموزشی، ورزشی، پرورشی، بهداشتی، عمرانی این استان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه مدرسه دوازده کلاسه شهید بصیری پور اظهار داشت: از مدیران مختلف امام خمینی (ره) در عرصه های مختلف عمرانی تشکر می کنم. ، ایجاد اشتغال، بهداشت عمومی و به طور کلی تقویت بنیه اقتصادی استان.

وی گفت: از خدمات این ستاد در خراسان جنوبی می توان به آبرسانی حدود 160 روستا، ایجاد اشتغال برای 22 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و … اشاره کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه با تلاش های شایسته مدیر اجرایی جوان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی وام های دریافتی از استان چندین برابر شده است. بر فراز.”

خسروی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند; در 40 سال دوم انقلاب، اگر جوانان مسئولیت پذیر باشند، مسیر را آسان تر می شود.

وی خطاب به دکتر علی عسگری معاون اجتماعی مدیرعاملی امام خمینی (ره) ادامه داد: شما در ستاد اجرایی فرمایشات امام (ره) که تمام عزت و اقتدار ایران و جهان اسلام مدیون ایشان است خدمت می کنید و ایشان به مقام معظم رهبری رسیدند. رگ حیات ایران و اسلام «به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی بدون نام و یاد امام خمینی شناخته نمی شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان بویژه حاج قاسم سلیمانی؛ فرمانده شهدای مقاومت گفت: مقام معظم رهبری بر اخلاص، ملیت و ملیت این شهید والامقام تاکید کردند و من با استناد به آیاتی از قرآن، ولایتمداری ایشان را عامل اصلی محبوبیت و رهبری ایشان می دانم.

خسروی بیان کرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود; او سه بار سوگند یاد کرد که یکی از عوامل و عوامل عاقبت بخیر، ایمان به روستاست. الان شما هم در ستاد اجرایی فرمایشات امام و با سیره امام و رهبری در خدمت مردم هستید.

وی گفت: خراسان جنوبی مردمی ولایی دارد که 2000 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و همواره بیشترین حضور را در انتخابات داشته اند. با این حال، ضعف و کمبود زیرساخت ها از جمله راه، هوایی، راه آهن و غیره باعث شده تا سرمایه گذاران بخش خصوصی تمایلی به حضور در استان نداشته باشند.

ایشان فرمودند: خواهش من از شما این است که همان طور که حضرت راحیل فرمودند: «یک موی کوخ نشینان را با کوخ نشینان عوض نمی کنم» با همان نگاه ویژه ای که به محرومان دارید، امام خمینی بعدی ادامه دهید. امیدوارم توجه ویژه شما شامل آموزش، ورزش، پرورش، سلامت، توسعه و آبادانی این استان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید