مراسم اختتامیه جام استعداد یابی ورزشی ناحیه هرندی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855314

مراسم اختتامیه جام استعداد یابی ورزشی یادواره شهدای 15 خرداد با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این مراسم با حضور معاون اجتماعی ستاد فرمان امام، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول محلات محروم، معاون تربیت بدنی، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد، شهردار منطقه 12 تهران برگزار شد. بخشدار و جمعی از مسئولان محلی خردادماه در مجموعه ورزشی فجر واقع در محله محروم هرندی تهران برگزار شد.

معاون اجتماعی ستاد فرمان امام (ره) با استقبال از مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی شهدای پانزده خرداد گفت: این جام از 20 اردیبهشت تا 21 خرداد در 110 محله کم برخوردار کشور و در بین 3300 تیم برگزار شد.

علی عسگری افزود: در مجموع 16 هزار و 500 کودک و نوجوان در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات در تمامی استان ها برگزار شد. هدف اصلی ما در این مسابقات شناسایی استعدادهای این کودکان است. این مسابقات به صورت دوره ای در 110 خانه احسان در مناطق کم برخوردار کشور برگزار می شود.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد همچنین گفت: مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی کودکان و نوجوانان مشخص شد. مراسم اختتامیه این مسابقات در منطقه ممنوعه هرندی تهران برگزار شد.

حمیدرضا علیان زادگان افزود: استعدادهای برتر در سطح منطقه ای، استانی و کشوری شناسایی شده و تحت حمایت بنیاد 15 خرداد و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کشور هستند.

رئیس ستاد توانمندسازی و تحول محلات کم برخوردار کشور با ارزیابی اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق فقیرنشین کشور گفت: مانند هرندی و سراسر کشور.

علی آقامحمدی افزود: استعدادهای ورزشی در این طرح شناسایی، بررسی و آموزش می بینند تا با سرعت بیشتری در مسیر رشد و موفقیت حرکت کنند.

یکی از اعضای شورای تشخیص خاطرنشان کرد: رویدادهای فرهنگی و ورزشی همواره مایه نشاط و نشاط اجتماعی است و به همین دلیل تلاش می کنیم با کمک ظرفیت های مختلف ورزش را به طور کلی در محلات تقویت کنیم.

گفتنی است در این مراسم به تیم های برگزیده این مسابقات جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید