ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دنبال نمایش بیزینس نیست


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889641

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کوگیلویه و بویراحمد:

نادری با اشاره به اینکه نه به دنبال کار، نه کار نمایشی هستیم، خاطرنشان کرد: کارخانه را در مسیر تولید قرار می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، نشست خبری مدیرعامل و هیات مدیره کارخانه قند یاسوج با اصحاب رسانه ظهر امروز شنبه 31 مرداد ماه در محل قند یاسوج برگزار شد. کارخانه.

در این دیدار شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هنگام بازدید مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از کارخانه، ایشان گفتند; با جمع بندی سه موضوع مهم ستاد اجرایی فرمان امام در راه اندازی کارخانه مشارکت خواهد داشت که در نهایت به این نتیجه رسید که ستاد 51 درصد سهام کارخانه را خریداری کند.

با بیان اینکه اگر صبر می کردیم مشکلات حل می شد کارخانه به وضعیت فعلی نمی رسید افزود: با همه مشکلات از اواخر دهه 1400 کارخانه را رسما تحویل گرفتیم با مشکلات زیادی مواجه شدیم. اما بخشی از این مشکلات با برنامه ریزی حل شد. تا پایان جولای 30 درصد پیشرفت داشتیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان ائمه اطهار(ع) استان کهگیلویه و بویراحمد به روند واگذاری این کارخانه به ستاد اجرایی اشاره کرد و گفت: همزمان با زلزله 30 ریشتری دکتر مخبر. به استان آمد و قرار شد به شرط انجام چند کار که از نظر مالی و حقوقی و فنی مشخص باشد از کارخانه قند بازدید و آن را خریداری کند.

نادری بیان کرد: در ابتدا چند مدل همکاری در نظر گرفتیم اما تصمیم گرفتیم 51 درصد سهام آن را بخریم، بقیه سهام در اختیار بانک تجارت و مقدار کمی است. ما از پایان سال 1393 بالغ بر 1400 کارخانه را تصاحب کرده ایم، هیئت مدیره مشخص است و کارها منظم و طبق برنامه است، به گونه ای انجام شده است که از الان تا امروز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.


5007a95c c698 4f5f 92fb 33c521475650 خبر خاکستری

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان گفت: به دنبال ظرفیت بیشتر هستیم. افراد جوان و نخبه در این کارخانه به ما کمک می کنند و کار به سرعت پیش می رود. از همه انتظار می رود که به معنای واقعی کلمه سر کار باشند.”

وی افزود: باید از نماینده ولی فقیه در استان تقدیر کرد، ایشان حمایت های زیادی کردند و نقش موثری در گره گشایی داشتند و همچنین رئیس کل دادگستری که بسیاری از گره ها را باز کرد.

این مسئول گفت: طبق قراردادی که بین ما و بانک تجارت وجود دارد، هر آنچه که در قرارداد به یکدیگر تعهد داده ایم باید مسترد شود و خلط ایجاد نشود. این وجود ندارد و ما آن را پس می گیریم.

وی با بیان اینکه ستاد اجرا هر جا می رود به دنبال کار دقیق است و اعتقادی به قلع و قمع ندارد، تولید را افزایش می دهیم و امید را به صنعت و تولید استان باز می گردانیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در ادامه با تاکید بر اینکه حوزه کشاورزی بر عهده کارخانه است، گفت: ظرفیت استان برای تولید چغندر از این کارخانه کافی نیست. ما بیشتر مواد اولیه را از استان های دیگر تامین خواهیم کرد. اگر ظرفیتی در این استان وجود داشته باشد حتما از آن استفاده خواهیم کرد. با توجه به نیاز خود بخشی از این منابع را در استان تامین خواهیم کرد.

نادری با بیان اینکه ستاد اجرایی احکام امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویار احمد به دنبال تظاهر و دستور نبودند، اظهار داشت: در این راستا به دنبال تظاهر و امر به معروف و نهی از منکر هستند.

مدیر عامل کارخانه قند یاسوج و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه دیدار کردند.

مقبول گفت: این کارخانه آخرین دوره بهره برداری خود را در سال 1392 داشت و از آن زمان تاکنون فعالیت عمرانی نداشته و فعالیت های مدیریتی تا سال 1394 ادامه یافت و از آن سال برای مناقصه به بخش خصوصی واگذار شد.

این کارمند گفت: این شرکت در سال 46 شروع به کار کرد و نقشه های بسیار جالب این کارخانه از سال 66 به صورت دستی ترسیم شده است که گویای همه چیز است.

این مسئول یادآور شد: با حضور آیت الله رئیسی در اواخر سال 1398 به عنوان رئیس قوه قضائیه، پلمب فک کارخانه انجام شد و سپس به دلیل رکود، کادر اجرایی اینجا خرید کردند زیرا دکتر محبر قویا معتقد به ایجاد محل های کار در این استان برای راه اندازی مجدد بود.


e6ade05d 2e79 4b24 872e 1311d6f38927 خبر خاکستری

مقبول تصریح کرد: قرارداد رسمی ما از اواخر دهه 1400 بود که از همان لحظه حواشی بیشتری پرورش یافت و مشکلات بیشتری را برای ما ایجاد کرد و برخی فضا را مناسب دیدند و با ورود کادر اجرایی فکر کردند که برای خود. خواسته ها!

مدیرعامل کارخانه قند یاسوج در ادامه سخنان خود گفت: دستگاه قضایی و نماینده ولی فقیه در استان نیز بسیار به ما لطف داشته اند.

وی گفت: تعدادی کارگر مجرب برای انجام تعمیرات به کار گرفته شده اند و شرایط مساعد است و هم اکنون بیش از 60 نفر مشغول به کار هستند و توانسته اند اکثر کارها را به پایان برسانند.

این مسئول یادآور شد: تا پایان تیرماه سال جاری 30 درصد از عملیات تعمیر و بازسازی اساسی انجام شده است و اگر بخواهیم ماه گذشته را هم حساب کنیم، 40 درصد پیشرفت در این زمینه داریم.

وی با بیان اینکه در طول بهره برداری از این کارخانه 200 نفر یا بیشتر مشغول به کار خواهند شد، گفت: خوشبختانه کل کارخانه برق دارد و تمامی وسایل برقی یک بار بازسازی، راه اندازی و تست شده و اکنون هیچ دستگاه خاموشی نداریم.

مقبول ادامه داد: کارهای مکانیکی توسط گروهی از پیمانکاران خارج از استان انجام شد که سه میلیارد تومان نیاز داشت، اما اکنون 50 درصد کار را با پنج نفر در استان انجام می دهیم، زیرا معتقدیم پولی که به اینجا می رسد از تهران است. برای بازسازی فقط باید در کارخانه خرج شود..

وی با بیان اینکه برقی سازی کارخانه یکی از کارهای بزرگ است و اکنون به دنبال سیستم آب هستیم و این یکی از کارهای مهم در کارخانه قند یاسوج است، گفت: طبق برنامه زمان بندی شده امیدواریم کار را به سرانجام برسانیم. تا پایان سال ماشین آلات از خارج نیز خریداری می شود، باید برای خرید مذاکره می کردند و از لوازم دست دوم استفاده نمی کردند، البته در این صورت می توانستیم خیلی زودتر مونتاژ و کار را انجام دهیم.

مقبول با بیان اینکه روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، یادآور شد: با اقدامات خوب ستاد اجرایی و بانک تجارت و رهبری عالی شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی استان و نیروهای خوشنام کهگیلویه و بویراحمد. ، کار به اینجا رسیده است.

مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با بیان اینکه سنگ ها همیشه جلوی ما پرتاب می شود، گفت: ممکن است عده ای در صورتی که این سنگ ها از روزی که کار را شروع کرده ایم، حاشیه سازی کنند و البته کار هیچ گاه بدون مشکل انجام نمی شود. .


f46df670 8f23 4028 9005 e71b6fc5652d خبر خاکستری

وی با بیان اینکه اکنون تمام دارایی های کارخانه در اختیار وی است، گفت: بانک تجارت نیز سهامدار است و اختلاف حساب مالی داریم که باید حل شود.

مقبول گفت: در خصوص کارخانه مسائلی وجود دارد که به مسائل مالی مربوط می شود و در مرحله توافق هستیم و کارخانه تا پایان سال شروع به کار می کند و با شرایطی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی گفت: ما به دنبال ایجاد چنین کارخانه ای در سال 2046 نیستیم و معتقدیم باید در این کارخانه کار بهتری انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید