ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 1215 واحد مسکونی در لرستان می سازد

ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790939

ویسکرمی با اشاره به طرح مسکن گفت: یک هزار و 215 واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر فلک، حامد ویسکرمی صبح امروز در آغاز عملیات اجرایی ساخت 7 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب طرح جهش مسکن اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان متعهد به ساخت 1215 واحد مسکونی در این پروژه ها شده است. که 715 واحد با پیشرفت 30 درصدی است.

وی افزود: در شرایط فعلی دو پروژه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد. با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی اما یک روز پروژه تعطیل نشده و در حال انجام است. در خرم آباد به غیر از ۷۱۵ پروژه دیگری داریم و در بروجرد ۲۱۵ واحد در دستور کار است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان گفت: در این پروژه از پیمانکاران بومی استفاده می شود اما مشکلی که وجود دارد صدور مجوز است که یک بحث 10 درصدی است که زمین این سایت ها باید در اختیار شهرداری ها قرار گیرد و در اختیار شهرداری ها قرار گیرد. این امر باعث عدم صدور مجوز و برون سپاری این موضوع در سطح ملی شده است.

ویسکرمی گفت: در صورت تمایل به عنوان شرکت عمرانی توسعه دهندگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آماده همکاری در سایر پروژه ها هستیم که در دوره تشکیل ستاد اجرایی در استان انجام شده است.

وی گفت: بالغ بر یک هزار و 800 میلیارد تن عملیات مالی در استان در بخش های مختلف شناسایی شده که بخشی از این خدمات در نهضت ملی مسکن است.

ویسکرمی گفت: مسکن منجر به بی خانمانی فقرا، حل مشکل ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال و رونق در واحدهای صنعتی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید