13 زندانی جرایم مالی غیرعمد با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زنجان آزاد شدند/ توزیع 4300 بسته غذایی در ماه مبارک رمضان


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822591

معاون اجتماعی مدیر اجرایی امام خمینی (استان ژانگجیانگ):

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه ستاد برای حمایت از آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد پیشقدم شده است، گفت: 13 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد با کمک ستاد آزادسازی زندانهای زنجان. انها برگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل نوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان زنجان در ماه مبارک رمضان گفت: قرار است برای این ماه 4 هزار و 300 بسته معیشتی در سطح استان و بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به 90 گروه از مردم در این رزمایش شریک هستند که به عنوان واسطه با ما بسته های معیشتی را به خانواده های جامعه هدف تحویل می دهند.

نوری افزود: ارزش واقعی کل بسته های معیشتی توزیع شده در ماه مبارک رمضان یک میلیارد و 700 میلیون تن است.

معاون اجتماعی دفتر امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه این ستاد برای رهایی زندانیان از جرائم مالی غیرعمد نیز پیشقدم شده است، گفت: 13 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زنجان شدند. آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: 11 زندانی در ایام نوروز و 2 زندانی در ماه مبارک رمضان با پرداخت جریمه مالی از سوی ستاد از زندان آزاد شدند.

نوری گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدامات دیگری را برای حمایت از محرومان و اقشار آسیب پذیر انجام خواهد داد که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید