ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 22 ساختمان را به مدارس زلزله زده فنلاند اهدا می کند

ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791508

هاشمی از اهدای ملک 22 طبقه به مدارس زلزله زده فنلاند توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: پس از زلزله فنلاند 31 کلاس درس دهه 50 و 60 آسیب جدی دیدند. مدارس نیاز به بازسازی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید فهرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) 22 ساختمان به مدارس زلزله زده منطقه و روستای فنلاند اهدا شد.

وی افزود: پس از زلزله فنلاند 31 کلاس درس متعلق به دهه 50 و 60 آسیب جدی دید و مقرر شد این مدارس بازسازی شوند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ادامه داد: با موافقت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مقرر شد دانش آموزان این مناطق به صورت موقت در خوابگاه اسکان داده شوند تا در اسرع وقت عملیات بازسازی مدارس انجام شود. ممکن است. .

هاشمی همچنین با اشاره به اینکه برای تخریب و مرمت کلاس های آسیب دیده رایزنی هایی با مجمع خیرین مدرسه ساز انجام شد، خاطرنشان کرد: خدای نکرده به زودی شاهد بازسازی مدارس زلزله زده منطقه باشیم.

مدیرکل اجرایی امام خمینی (ره) استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 22 بلوک زمین مورد استفاده این مدرسه برای اسکان دانش آموزان در منطقه زلزله زده در شهرک روستای فین و سیاهو با وام بالغ بر 600 میلیون تن خریداری شد.

منوچهر دانشمند ادامه داد: امروز این ساختمان ها برای اسکان دانش آموزان منطقه زلزله زده به اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان تحویل داده شد تا دانش آموزان بدون دغدغه تا تعطیلی مدارس به تحصیل علوم خود ادامه دهند. “

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه با توجه به نیاز به مواد پروتئینی در مناطق کمتر توسعه یافته در این استان، 30 هزار بسته مواد پروتئینی در استان هرمزگان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، چرخ خیاطی، پوشاک و … به زودی در اختیار هموطنان عزیز در مناطق هدف شناسایی شده توسط گروه های جهادی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید