تلاش ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای رونق تولید در خراسان جنوبی


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881337

کنکونت از تلاش ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در بحث رونق تولید در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، جواد زوانت امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه کشتارگاه صنعتی تیپ 4 نهبندان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ارزشمندترین آثار تشکل های انقلابی و به ویژه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است. (ره) توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اقدامات خوبی را در استان خراسان جنوبی به ویژه نهبندان به عنوان شهرستان هدف محرومیت زدایی انجام داده است.

وی با اشاره به پروژه کشتارگاه صنعتی نهبندان که با حضور مدیر زراعت و تعدادی از نمایندگان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان به بهره برداری رسید، گفت: کشتارگاه تیپ 4 به همت اداره کل جهاد کشاورزی استان به بهره برداری رسید. ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره). ) ابتدا در شهر نبندان اجرا شد.

ادامه: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) طبق برنامه ریزی های انجام شده احداث کشتارگاه در شهرستان های زیرکوه و طبس را در دستور کار دارد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: از دیگر طرح های اجرا شده در نهبندان با توجه به نیازهای موجود، بازار عرضه دام است.

به گفته وی؛ ایجاد این بازار در کنار اشتغال زایی بر خرید و فروش دام نیز متمرکز خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی با تشکر از توجه ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه ای که منعقد شد به زودی شاهد ورود ستاد به موضوع احیای واحدهای راکد و غیرفعال خواهیم بود. استان در زمینه کشاورزی و امنیت غذایی.

وی گفت: در حال حاضر واحدهایی در استان داریم که به دلیل انگیزه های اقتصادی داخلی و خارجی تعطیل و در حالت توقف هستند. با تشکیل کارگروه ویژه بر اساس تفاهم نامه، انشالله به زودی این یگان ها مجددا فعال خواهند شد. ما خواهیم بود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید