ستاد اجرایی فرمان امام باید وارد صنعت پوشاک شود


ساعت: 16:57
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841494

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام یکی از نهادهایی است که می تواند با فعالیت خود وارد بحث راه اندازی صنعت پوشاک در سراسر کشور شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل بنیاد برکت که برای افتتاح چند پروژه عمرانی و امضای تفاهم نامه با استاندار به یزد سفر کرده است، اظهار داشت: آنچه خیمه های انقلاب را برپا کرده است، این است. دعای مردم محروم و مستضعف

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تداوم انقلاب گفت: یکی از اقداماتی که تداوم انقلاب را رقم می زند و دستاوردهای انقلاب را در دل و جان مردم تحت تأثیر قرار می دهد خدمات امام است. خمینی برای فقرا.»

ناصری با اشاره به مقوله بیکاران گفت: گروهی از بیکاران ما از دانشگاه هایی فارغ التحصیل شده اند که علاقه مند به کار هستند اما دقیقا نمی دانند چه کار کنند که در این صورت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می تواند برنامه ریزی کند. و با آموزش این پروژه ها را در اختیار فارغ التحصیلان قرار دهد و با نظارت و حمایت به جوانان کمک کند تا این طرح ها را اجرا کنند.

جمعه یزد در بخشی دیگر از سخنانم با اشاره به اینکه صنعت پوشاک صنعتی است که می تواند مشکل اشتغال کشور را در اسرع وقت حل کند، گفت: این صنعت تا زمانی که بتواند کشور را از بلای غیرضروری نجات دهد نیازی به سرمایه گذاری کلان ندارد. واردات لباس

ناصر با اشاره به اینکه کشور ما 80 میلیون نفر جمعیت دارد و تامین البسه مورد نیاز این جمعیت می تواند برای 10 میلیون نفر اشتغال ایجاد کند، افزود: سرمایه گذاری در این زمینه برای بانوان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانشجویان و اقشار مختلف، کار ایجاد می کند.

وی گفت: امروز سرمایه کشور صرف واردات پوشاک از چین و ترکیه می شود در حالی که می توان این ظرفیت عظیم را در کشور ایجاد کرد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر صنعت پوشاک در یزد و کشور تشدید شود، زنجیره صنعت نساجی تکمیل می شود و از پنبه کاری تا تولید پوشاک رونق می گیرد.

ناصری گفت: این طرح حتی در روستاها نیز قابل اجرا است و با آموزش می توان در کمترین زمان ممکن این صنعت را ایجاد و رونق داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید