آمادگی لازم برای سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری وجود دارد


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811647

گلمعلی حیدری گفت: آمادگی لازم برای تامین زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بنیاد مستضعفان استان وجود دارد تا در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشستی با مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل جدید کارخانه حجاب شهرکرد با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری علاوه بر توسعه نیافته است، اظهار داشت: در حال حاضر استان چهارمحال و بختیاری به دلیل توسعه بیش از پیش توسعه یافته است. با توجه به این محرومیت ها، نرخ بیکاری در این استان همیشه بالاتر از میانگین کشوری است و برای کاهش این درصد نیازمند اقدامات اساسی هستیم.
وی افزود: تلاش می کنیم با جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، گردشگری و غیره از سطح بیکاری در استان بکاهیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چندین واحد تولیدی بنیاد مستضعفان از جمله حجاب، بهنوش، کارخانه پاکپی و مجتمع شیر و گوشت زاگرس در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند، گفت: برای توسعه این امکانات تولیدی برنامه ریزی شده است. واحدها را می توان کاهش داد.«نرخ بیکاری در استان موثر باشد.
حیدری افزود: تولید چادر مشکی یکی از نیازهای کشور است و با توسعه کارخانه حجاب شهرکرد به عنوان تنها تولید کننده چادر مشکی در کشور علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، نشت ارز و واردات چادر مشکی نیز تامین می شود. قابل پیشگیری است.»
وی گفت: امیدواریم هر چه زودتر روند اجرای طرح توسعه کارخانه حجاب شهرکرد آغاز شود و مردم هر چه زودتر از برکات آن بهره مند شوند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد که آمادگی دارد زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری را فراهم کند تا در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام برداشته شود.

آماده اجرای طرح توسعه کارخانه حجاب شهرکرد در شهرکرد هستیم
شیرازی مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی بنیاد مستضعفان نیز در این نشست با بیان اینکه کارخانه حجاب شهرکرد تنها تولید کننده چادر مشکی در کشور است، گفت: در این محصول از آن استفاده می شود.
شیرازی همچنین با بیان اینکه آماده اجرای طرح توسعه کارخانه حجاب شهرکرد در شهرکرد هستیم، گفت: با اجرای این طرح تولید چادر مشکی از 10 میلیون متر مربع در سال به 16 میلیون متر مربع افزایش می یابد. اجرای این طرح 260 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و به طور مستقیم برای 60 نفر اشتغال پایدار ایجاد می کند.
مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی بنیاد مستضعفان گفت: مصمم به اجرای طرح توسعه کارخانه حجاب شهرکرد هستیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید