رشد 40 درصدی سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910287

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماهه نخست امسال با بیش از 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد رشد در سرمایه گذاری ها مشاهده شد. در استان محقق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد رستمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: در 6 ماهه نخست امسال با سرمایه گذاری های جدید بیش از 6 هزار میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد رشد سرمایه گذاری در استان محقق شده است.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارتقای پویایی و انعطاف پذیری خدمات مشتریان و همچنین حذف رانت، سامانه های قبلی را ارتقا و سامانه های جدیدی راه اندازی کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با راه اندازی و ارتقای سامانه های مذکور مشکلات خدماتی ایجاد شد، بنابراین مقرر شد خدمات بهتری ارائه شود و صدور جواز تاسیس در استان متوقف نشود. انجام شود.

رستمی تصریح کرد: متقاضیان می توانند به خانه صنعت و معدن و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مراجعه و برای جواز تاسیس اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید