پرچم ایران اصالت و ناموس کشور است/ ملت آریایی اهل توهین و کشور تجزیه نیست


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898728

کاووسیان زاده موبد زرتشتی گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران اصالت، افتخار و افتخار همه ایرانیان جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم کاووسیان زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با محکومیت اقدامات برخی افراد در اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هزاران سال است که پدران و نیاکان ما برای حفظ کیان کشور عزیزمان تلاش و کوشش کرده اند. و واقعا جای تعجب است که چگونه یک ایرانی که خون آریایی در خود دارد می تواند به پرچم کشور خودش توهین کند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک زرتشتی در دوران دفاع مقدس دوش به دوش هموطنانم برای پاسداری از مرزها و کیان کشورم جنگیدم و جانم را برای پاسداری از این کشور و پرچمش فدا کردم. بلند شدم

زرتشتیان موبد با اشاره به اینکه پرچم زیبای کشور ما خاستگاه، افتخار و سربلندی همه ایرانیان است و اگر یک ایرانی در هر جای دنیا باشد از دیدن توهین به پرچم ایران ناراحت می شود، تصریح کرد: : این پرچم خار است، چشمان مستکبران و کشورهای غربی روشن شد چرا که مردم آن با سربلندی از تحریم و فشار اقتصادی بیرون آمدند و نگذاشتند استقلال و آزادی این کشور زیر بار اهداف کثیف استکبار بیفتد.

کاووسیان زاده در ادامه با تاکید بر اینکه این اقدامات تفرقه افکنانه به عزت و توان مذاکره مسئولان کشور لطمه می زند، گفت: ورزشکاران و هنرمندان واقعی کشور با لباس ها و عناوینی که در عرصه های بین المللی به پرچم کشورمان مزین شده اند، زمانی که این پرچم در داخل کشور هتک حرمت شود، مشکلاتی برای فعالیت این افراد در عرصه های خارجی به وجود می آید.

زرتشتیان موبد با بیان اینکه وحدت کشور یکی از رموز موفقیت و سربلندی کشورمان است، خاطرنشان کرد: کرد، ترک، لر، عرب، بلوچ، زرتشتی، یهودی، مسیحی و مسلمان ملت ایران شده اند و این وحدت برای ما ارزشمند است. چنین کلیدواژه های تفرقه انگیزی در ادبیات آریایی جایی ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید