جایگاه اصلی پرچم کشورم را به جهانیان نشان دادم / دشمنان نمی توانند پرچم ایران را بردارند


ساعت: 12:47
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880488

قهرمان کیوکشین کاراته جهان با اشاره به قهرمانی خود در بازی های آسیایی قزاقستان خاطرنشان کرد: با کسب عنوان قهرمانی و برافراشتن پرچم کشورم به جهانیان نشان دادم که جایگاه این پرچم بر بام آسیاست نه بر بام آسیا. بام دنیا .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسدی امین قهرمان کیوکشین کاراته جهان در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به سابقه فعالیت خود در این رشته ورزشی اظهار داشت: سبک های کاراته به دو بخش کنترلی (دارای تجهیزات حفاظتی برای ضربات بسیار کم قدرت و فقط برای نمایش، مانند سبک شیتوریو) و عدم کنترل (بدون تجهیزات و مشت های قدرتمند برای ناک اوت کردن حریف، مانند کیوکوشین) به این واقعیت تقسیم می شود که من حدود 17 سال است که زیر نظر اساتید مختلف کیوکوشین کار می کنم و بیشتر افراد حرفه ای کار من از سال 1368 زیر نظر استاد رستمی زاده بوده است. من از این معلم آموختم و مهارت کسب کردم.
وی ادامه داد: از سال 90 به طور مستمر در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی از جمله مسابقات انتخابی تیم ملی، مسابقات انتخابی سبک و مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده ام و موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا، 1 قهرمانی اروپا، بیش از 25 دوره قهرمانی بین المللی شده ام. مسابقات و بیش از 100 مسابقات قهرمانی داخلی.


f9f7beac 1e32 4e34 976f 6e3ea85481ab خبر خاکستری
محمد اسدی امین با اشاره به جایگاه خود در رنکینگ جهانی در این رشته گفت: در سال 2017 در رنکینگ 12 کیوکشین اولین رنکینگ ایران شدم و در سال 2019 با توجه به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان به مقام قهرمانی رسیدم. در رنکینگ جهانی هفتم شدم و در سال 2021 با کسب مدال طلا موفق به کسب مقام سوم مسابقات جهانی شدم.
وی با اشاره به بازی های آسیایی قزاقستان و کسب مقام قهرمانی این رقابت ها گفت: باید حقیقت را بگویم که امسال برنامه ای برای حضور در بازی های آسیایی نداشتم، سایت جنجال زیادی به پا کرد.


e6cc97a5 4678 4b67 83b2 80f95862886e خبر خاکستری
قهرمان کیوکشین کاراته جهان همچنین گفت: پرچم ایران جزو پرچم های اصلی این دوره از مسابقات نبود. پس از مشاجره های فراوان با اتحادیه کیوکشین و نامه های فراوان این پاسخ را برای ما ارسال کردند که آسیا 48 کشور دارد و پرچم همه این کشورها نمی تواند روی پوستر اصلی باشد و در این طرح فقط پرچم قدرتمندترین کشورهای این رشته است. طراحی شده اند.
وی ادامه داد: از ما سوال شد که آیا ایران یکی از قدرتمندترین کشورها در این زمینه محسوب می شود و در پاسخ به ما گفتند که این نظر طراح پوستر و هیات تصمیم گیری بوده است.
محمد اسدی امین با اشاره به اتفاقات رخ داده و حضور در این مسابقات گفت: پس از شنیدن این صحبت ها و نوشتن نامه ها تصمیم گرفتم در این مسابقات شرکت کنم و جایگاه اصلی پرچم کشورم را به جهانیان نشان دهم.


af73f415 adea 495c a0a0 8d5fa32091b0 خبر خاکستری
وی با اشاره به قهرمانی خود در بازی های آسیایی قزاقستان خاطرنشان کرد: با قهرمانی، برافراشتن پرچم کشورم به جهانیان نشان دادم که جایگاه این پرچم بر بام آسیاست نه بر بام جهان. .
قهرمان کاراته کیوکشین جهان به مناسبت این اتفاق در فضای مجازی گفت: در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در توضیح این مطلب نوشتم که با نقشه دشمنان نمی توان پرچم ایران را پایین آورد و بردارد. پرچم ایران، پرچمی که نامی ندارد اما در سطح اول آسیا قابل مشاهده است.


76120e67 6ffc 4f19 899b fe671176c31c خبر خاکستری
وی با اشاره به دغدغه های خود به عنوان یک ورزشکار خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه ها عدم توجه به این ورزش است چرا که در صورت توجه ویژه به این ورزش می تواند به گسترش و توسعه این حوزه کمک کند و همچنین باعث می شود این عرصه نویدبخش برای جوانانی است که جای پای ما را بگذارند و در این عرصه افتخار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید