من در جهان نروژ نشان دادم که بهترین سنگین وزن جهان هستم / گیبل استیوسون؟ من از هیچ حریفی نمی ترسم

زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797384

قهرمان سنگین وزن کشتی جهان گفت: از این پس به المپیک پاریس فکر می کنم و حتی اگر در اردوها نباشم باز هم طبق نظر کادر فنی تمریناتم را دنبال خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امیرحسین زارع، دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در کشتی سنگین وزن، درباره وضعیت فعلی خود گفت: مسابقات جهانی از مرحله اول و دوم چرخه انتخابی تیم ملی معاف هستند، ما را ترک می کنیم. تمرینات خود را پشت سر خود تمرین کنید

وی ادامه داد: در اردوها همه چیز خوب است و کادر فنی هم اکنون برنامه های خود را برای حضور موفق در بازی های آسیایی و جهانی سال آینده دنبال می کند و با توجه به کادر فنی تمرینات خود را زیر نظر خواهیم داشت.

زارع در مورد برنامه خود گفت: می توانستم در المپیک توکیو مدال طلا بگیرم اما شاید کمی جوانی و بی تجربگی مانع از آن شد اما در مسابقات جهانی نروژ نشان دادم که بهترین سنگین وزن جهان هستم.

وی ادامه داد: البته هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت و قطعا اگر اینطور باشد و رزمنده به خود افتخار کند در جایی که فکر نمی کند ضربه می خورد.

زارع درباره سفر تیم ملی به آمریکا و رویارویی با گیبل استیوسون دارنده مدال طلای المپیک گفت: قهرمانان بزرگ سنگین وزن جهان را شکست دادم. این کشتی گیر آمریکایی هم عملکرد خوبی داشت و دوست دارم با او مبارزه کنم و فکر می کنم چنین نبرد تدارکاتی برای مبارزان عالی خواهد بود.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم ادامه داد: البته کری خوانی هایی نیز در این زمینه وجود داشت اما من مبارزه خودم را قبول دارم و سعی می کنم با حداکثر تمرین و دقت با این مبارز مبارزه کنم. این را هم باید بگویم که ترسی از مبارزه با هیچ حریفی ندارم چون اگر بخواهم مدال طلای المپیک را بگیرم باید اینطور فکر کنم.

وی در خصوص مرحله دوم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اردوی دوم با 6 مدال آور المپیک و جهان برگزار می شود و یکی از امتیازات این اردو این است که به حسن یزدانی پیوستم البته هر کشتی که می گیرد. او عرق می کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. فکر می کنم حضور حسن یزدانی در اردوها برای ما بسیار مفید و سازنده است.

زارع در خصوص اولین اردوی تیم ملی گفت: تشکر ویژه ای از فدراسیون کشتی دارم که اولین اردوی ما در عراق برگزار شد. ما واقعاً از نظر روحی و معنوی به چنین اردویی نیاز داشتیم و امیدوارم بتوانیم در آینده به عراق برویم.»

وی در خصوص پایگاه اردویی گفت: در چند سال گذشته وضعیت بهتر شده و اکنون به سطح عالی رسیده است که به امکانات و تجهیزات اردوی تیم ملی اضافه می شود و قدردانی می کنیم و این را وظیفه خود می دانیم. با کسب مدال و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در رشته های مختلف جبران شود.

زارع در پایان گفت: همانطور که گفتم هدفم المپیک پاریس است و برای رسیدن به این هدف حتی در روزهای تعطیلی اردوها تمریناتم را زیر نظر کادر فنی ادامه می دهم تا هر روز بهتر از دیروز باشم.چون حریفان شما بیکار نیستید برای موفقیت باید تمام تلاش خود را انجام دهید و اگر این تلاش خدا باشد قطعا نتیجه خوب خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید